Miten tunnistatte valkovuodon ja kuukautiset, kun ette näe sitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no yleensä kun alkaa kuukatiset sitä ennen alkaa inhottava maha kipu ja se määrä joka hulahtaa housihin on paljon suurempi määrä ku mitä valkovuoto. Mutta kyllä mulla tulee ovulaation aikaan valkovuotokin hulahtamalla, muihin aikoihin ei valkovuoto ole niin runsasta että housuihin asti päätyis mikä on inhottavaa kun on niin kuivat paikat nykyään v-vuoto tosi niukkaa..

Niin siis miksi pitäisi tunnistaa niin ettei näe? Ei nyt oikein auennut minulle, miksi tällaista kysytään. Kyllä minä ainakin tiedän odottaa niitä kuukautisia tiettyinä päivinä alkavaksi, joten ei minulla ole mitään erityistä tarvetta tunnistaa vuotoja.

[QUOTE="vieras";22909554]Niin siis miksi pitäisi tunnistaa niin ettei näe? Ei nyt oikein auennut minulle, miksi tällaista kysytään. Kyllä minä ainakin tiedän odottaa niitä kuukautisia tiettyinä päivinä alkavaksi, joten ei minulla ole mitään erityistä tarvetta tunnistaa vuotoja.[/QUOTE]

No kyllähän sitä valkovuotoa tulee jatkuvasti ja joskus runsaampana. Eli jos sinä olet shoppailemassa ja kaupassa ei ole vessaa, johon voi mennä tarkistamaan tilanteen, niin sitten voi alkaa mietityttämään, että onkohan tää kostuminen nyt valkovuotoa vai jo menkat. Ja eivät kaikki laske.

[QUOTE="vieras";22910390]No kyllähän sitä valkovuotoa tulee jatkuvasti ja joskus runsaampana. Eli jos sinä olet shoppailemassa ja kaupassa ei ole vessaa, johon voi mennä tarkistamaan tilanteen, niin sitten voi alkaa mietityttämään, että onkohan tää kostuminen nyt valkovuotoa vai jo menkat. Ja eivät kaikki laske.[/QUOTE]

Niin, mutta mitä merkitystä sillä "tunnistamisella" on, koska asialle ei kuitenkaan voi tehdä mitään ennenkuin pääsee sinne lähimpään vessaan tarkistamaan asian.....?!
Ei nyt kyllä minullekaan ihan "auennut" tämä kysymys....

Yhteistyössä