Miten tukea miestä laihdutuksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja khalawah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

khalawah

Aktiivinen jäsen
02.06.2007
1 681
0
36
Miehen pitäisi tiputtaa noin 10 kg. Olen keventänyt koko perheen ruokavalioa, mutta ongelmana onkin etten itse saisi laihtua.. Kun paino on tippunut jo liian alas muutenkin (45 kg).

Laihduttaako jonkun muun mies? Miten olette tsempanneet kumppaneitanne?

Herkkuja ei meille enää osteta kuin kerran viikossa, ei mitään kaappeihin "säilöön" ja syödään enemmän vähärasvaista kanaa, kalaa ja lihaa. Eineksiä ei meillä käytetä muutenkaan.

Lisätkää yhdessä liikuntaa? tekee varmasti parisuhteellekin hyvää jos hankitte yhteisen harrastuksen :)

mä käyn lenkeillä ja olisi ihanaa jos saisin mieheni mukaan, eipä tuo vaan ole koskaan lähdössä :/

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Lisätkää yhdessä liikuntaa? tekee varmasti parisuhteellekin hyvää jos hankitte yhteisen harrastuksen :)

mä käyn lenkeillä ja olisi ihanaa jos saisin mieheni mukaan, eipä tuo vaan ole koskaan lähdössä :/

meillä ei oikein ole lapsenvahtia, vaikka haluaisikin yhdessä käydä. Tietty perheen kesken käydään kävelyllä, mutta ei siinä hirveästi syke nouse.

meillä ei ole miehen tarvinnu laihdutella, saisi sillä paino nousta!!! mutta tsempata voi monella tapaa, huomioida pikkuinenkin muutos parempaan eli pienikin laihtuminen että no nii kato ny, ai jai ku komea mies mulla, jne... istuupa housutki paremmin, oli mulla komea mies ja ny komeampi kui mahollista??? kaikki auttaa eteen päin.. tietysti riippuu miehestä mitä haluaa kuulla niin sanoo sitten sitä... joku voi loukkaantua jos sanoo et istuupa housut ny hyvin-jutusta.. että miehen mukaan sanoa. ja tuo auttaa kovasti jos perheellä yhteinen ruokavalio, niin ei miehestä sitten tunnu että itse syö "pupun ruokaa" ja muut sitä ehtaa tavaraa. sulla jos ei paino kovin saisi tippua niin varmasti löydät välejä ottaa välipalaa jotain ja yleensähän ylipainoisella se paino alkaa tosiaan tippua jo terveellisellä ruokavaliolla eli terveellinen ruokavalio ei tarkoita sinun olisi pakko sen johdosta laihtua...