Miten totuttaa uusi mies lapsiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Olen tavannut mukavan miehen, jolla ei itsellään ole lapsia tai kokemusta lapsista. MITÄ voisi tehdä, jotta lasten tapaaminen sujuisi mukavasti ja luontevasti? Mies ei ole tuppisuu, mutta kun on kerran lapseni nähnyt, vaikutti silloin aika aralta ja vetäytyi sohvannurkkaan... Muuten ei siis ole sellainen.
Onko kukaan tavannut lapsettoman miehen, josta on tullut oikeasti kaveri omille lapsillenne, ja mitä kannattaa tehdä tutustumisen auttamiseksi?

Mulla mies aluksi oli aika hiljainen. Ei oikein osannut sanoa mitää.Pikku hiljaa

rupesivat touhuamaan yhessä ja nyt tekevät kaikkea miesten juttuja. Ajan

kans tottuvat toisiin. Tsemppiä tapaamisiin!

Aika helppo homma. Mies muutti heti ekalla kerralla meille kun tapasi lapseni ja pani minut paksuksi.
Nyt tässä kolme lapsen yh:na elelen.
Tai siis käyhän tuo ukko viikonloppuisin kun töiltänsä ehtii.

Kuulemma se vie aika paljon aikaa saada uusi ihmissuhde toimimaan, siis kenen kanssa tahansa. Mutta lasten kohdalla ero oli se että jos he kovin usein joutuvat tutustumaan uuteen mieheen/naiseen he alkavat olettaa että uudet ihmiset eivät kuitenkaan pysy heidän elämässään ja heistä tulee hyvin välinpitämättömiä uusia ihmisiä kohtaan.

Olin hassu ja luin eroperheille tarkotetun opuksen...nyt ihan liikaa faktaa päässä joka vaan inhottaa.

Yhteistyössä