Miten tosissaan nelivuotiaan nimittely pitäisi ottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meidän noin vuotta nuorempi lapsi on joutunut silmätikuksi. Ei ole kiva kun ohi kävellessä nimitellään läskipääksi ym. olen kyseiselle pojalle asiasta sanonu, mutta eihän se auta yltyy vain. Pitäskö jo mennä äidilleen valittamaan? Sittenpä joudun minä juorujen kohteeksi.

Käy sanomassa pojan äidilel tai sitten pidät kiusaajapojalle niin rankan puhuttelun, ettei uskalla suutaan avata teidät nähdessään.

Lapsesi aj sinun ei todellakaan tarviste kuunnella haukkumista.

Sanoisin lapsen äidille asiasta kohteliaasti ja pyytäisin jos lapsensa tulisi sanomaan anteeksi sun haukutulle lapselle. Se tekisi hyvää sun ja sun lapsen suhteelle ja lapsesi itsetunnolle = *oikeudenmukaisuus ja suojelu ja vääryyksien korjaus*

Täytyypä mennä huomenna ovelle kolkutteleen. Tiedän kyllä joutuvani itse ristituleen. kyseinen mamma osaa nimittäin vääristellä asioita ja kertoa niitä sitten faktoina eteenpäin. Juoruakka pahimmasta päästä. Sieltä kai lapsensa mallin saanut.

Mä en kestä tollasta missään leikkipaikoilla esimerkikisi.. Mä meen aina valittaan muille lapsille, siis jos huomaan ettei vanhemmat tee mitään. En tietenkään asiattomasti enkä rumasti heti.

Yhteistyössä