Miten toiseen ihmiseen voi luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

valittaja

Vieras
Mieheni tekee aina jotain mistä menee luottamus, aina kun sen saa takaisin paljastuu jotain muuta mistä se taas menee..sitten taas lupailee että hankkii luottamuksen takaisin jne.mä en jaksa.Muutenkin mun on elämässäni ollut vaikea avautua/luottaa täysin keneenkään ja tämä on jotenkin ihan liikaa...sanoo että rakastaa,mut ei se tunnu miltään.Mä en tiedä rakastanko minä enää...Se ei panosta minuun yhtään,meidän parisuhteeseen,meidän perheeseen..olen kyllästynyt hoitamaan yksin kaikki lapsiin liittyvät jutut jne.Aina olemaan yksin kun mies on menoillaan.En tiedä,en ajattele mustasukkaisuutena,vaan kun kaikkea paskaa sataa niskaan musta on alkanut tuntua et katselee muita töissä jne.kun on alkanut esim.työporukkaansa haalia naisia..miehet kummasti näkynyt vähentyvän..ei tiedä että tiedän tämän asian kun en sano mitään eikä itse puhu koskaan mitään.+ muutenkin aina yli innokas kavereidensa uusista valloituksista jne.Mä inhoan kun mennään vaikka kauppaan niin se vaan kulkee mukana eikä osoita mihinkään mieenkiintoa,kavereidensa kanssa kyllä sitten on vaikka kuinka kauan,minua hoputetaan..jos yritän jotain mukavaa keksiä meille niin ei ,mut silti samana iltana voi olla aikaa kavereille(siis ainakin uskon että on kavereiden kanssa).Ihmettelen myös suuresti että kuinka perheellinen voi vaan mennä,vaikka olisi kysynyt oletko suunnitellut jotain,yleensä valehtelee ei ja minä tyhmä ajattelen mitä kivaa tehtäis/muksu nukkuu et kahden aikaa vietetään niin sit häipyykin..ehkä se vika on minussa,en tiedä..joka päivä olen ajatellut mielessäni että edes jotenkin selviäisin järjissäni että kyllä mä joku päivä lähden..Tuntuu että minä olen yhtä tyhjän kanssa,arvoton,jolle voi tehdä ihan mitä vaan!

Yhteistyössä