H
"hmmmmm"
Vieras
Tuntuu hullulta ja moni leimaa hulluksi, mutta tämä on totta ja elävästä elämästä. Minulla on joku outo yhteys erääseen ihmiseen, joka oli joskus iso osa elämääni. Emme ole pitäneet vuosiin säännöllisesti yhteyttä, elämä on erottanut. Yhteydenottomme tapahtuvat silloin, kun tulee tunne, ettei toisella ole kaikki hyvin. Esimerkiksi kerran minulle iski yhtäkkiä kova levottomuus ja kovat kivut vatsaan, seuraava ajatus olikin, että tämä ihminen on sairaalassa. Laitoin viestin, vastauksena tuli, että hän joutui sairaalaan vatsakipujen vuoksi ja leikkaus edessä.
Yhteys toimii molempiin suuntiin eli myös hän aistii, jos minulla ei kaikki ole hyvin. Esim. sain pari viikkoa sitten suru-uutisen iltapäivällä ennen viittä. Ollessani todella surullinen, en voi syödä, vaan ajatuskin syömisestä etoo. Samana iltana tämä ihminen soitti pitkästä aikaa ja kysyi ensimmäisenä, onko minulla kaikki hyvin, koska hän oli ollut viiden maissa laittamassa ruokaa, kun hänelle oli tullut outo levoton ja surullinen olo sekä nälkä kadonnut täysin.
Kummallakaan ei ole muiden kanssa tällaista yhteyttä. Onko teillä kokemusta vastaavasta?
Yhteys toimii molempiin suuntiin eli myös hän aistii, jos minulla ei kaikki ole hyvin. Esim. sain pari viikkoa sitten suru-uutisen iltapäivällä ennen viittä. Ollessani todella surullinen, en voi syödä, vaan ajatuskin syömisestä etoo. Samana iltana tämä ihminen soitti pitkästä aikaa ja kysyi ensimmäisenä, onko minulla kaikki hyvin, koska hän oli ollut viiden maissa laittamassa ruokaa, kun hänelle oli tullut outo levoton ja surullinen olo sekä nälkä kadonnut täysin.
Kummallakaan ei ole muiden kanssa tällaista yhteyttä. Onko teillä kokemusta vastaavasta?