Miten toimitaan- miten te toimitte??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lentokala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä olen aina sen verran kuitenkin tuntenut lapseni kavereiden vanhempia. Siis päiväkodissa ovat samaan aikaa olleet hakemassa jne. Ettei siinä mitään kyläilyä tarvita. Ei kai nyt kukaan ihan ventovieraaalle lastaan laita

Luultavasti veisin lapsen itse ja jos jäisi reippain mielin leikkimään lähtisin itse sovittuani hakuajasta, jos vierailupaikan vanhemilla ei jostain syystä olisi puhelinnumeroani antaisin tietenkin sen ennen lähtemistäni ja palaisin sovittuun aikaan, ellei minua hälytettäisi aikaisemmin.
Siis tässä oletusarvona se, että perheestä, jonne veisin lapsen olisi syntynyt kutakuinkin normaali vaikutelma..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Meillä jompi kumpi vanhemmista menisi mukaan keksipaketin kanssa, haluttaisiin tietää enemmän perheestä.

Mua jäi tää kanssa jotenkin vaivaamaan?

Siis mitä haluatte tietää lisää?
Voihan siinä eteisessä heittää muutaman suoran kyssärin...

Kyllä mäkin sen verran vilkaisisin ympärille ettei nyt ihan juoppoja tai torakoita loikoile nurkissa, kaljapullot on piilotettu kaappiin ja vastaanottaja tuoksuu raikkaalle :whistle:

Itseäni vaivaa paniikkiasenne vanhemman mahdollista vierailua kohtaan? Miksi?

Ei mulla mitään paniikkia ole; mua ei vaan kiinnosta kahvittaa tuntemattomia tyyppejä.
Lapset ovat kavereita, emme me vanhemmat.

En tajua väkisinvääntöä tossa asiassa.

Mä tykkkää kun lasten kaverit käy meillä, kaikki on vauhdikkaita ja mukavai poikia. Mutta en halua kylkiäisinä niitä vanhempia.

Yhteistyössä