Miten toimisitte/nettitreffailu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hölmö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hölmö

Vieras
Siis tällaisia tilanteita on mulla ollut jo parikin

Olen netin kautta tutustunut mieheen, jonka kanssa alkanut sitten mesettelemään. Juttu luistaa hyvin, asiaa tuntuu riittävän tunneiksikin kerrallaan. Sitten aika nopeasti on tapaaminenkin miehen kanssa. Tämäkin sujuu.

Tämän jälkeen mesekeskustelut jatkuvat entiseen malliin. Mies vaikuttaa kiinnostuneelta ainakin juttelemaan. Uudesta tapaamisesta on ensin puhetta mutta se tuntuu siirtyvän ja siirtyvän. On kiireitä, mies sanoo, että katsotaan nyt. Kuitenkin joka päivä on aikaa jutella mesessä, ei hänellä selvästi mitään sen kummempaa seuraa tai menoa tunnu olevan, mutta ei silti osoita mitään halukkuutta tapaamiseen. :l

Mitä tässä pitäisi tehdä? Ensimmäisen vastaavan tapauksen kanssa mesettely sitten lopulta hiipui. Lakkasin ottamasta yhteyttä ts. aloittamasta keskusteluja ja niin lakkasi sitten mieskin. Jouluna on viimeksi ottanut yhteyttä. Marraskuussa alkoi juttelu tämän toisen miehen kanssa, ennen joulua tavattiin. Ja nyt tuntuu että sitätoista tapaamista ei koskaan tule. En ymmärrä. Jos mies ei ole kiinnostunut tapaamaan, niin eikö hän lopettaisi tuota mesen kautta jutteluakin? Eikö hän vaan sanoisi, että kiitti ja hei? Tai salavihkaa laittaisi estoon niin että hän mun nähdäkseni olisi aina offlinessa? Kyllähän mä sen eston hoksaisin, mutta ainakin viesti menisi perille. Nyt pitää kokoajan pohtia ja arvailla, että mitäs tää nyt on.

Pitävät ensin varalla ja sitten pikkuhiljaa feidaavat sut pois kun tapaavat jonkun kiinnostavamman... On tullut koettua myös omakohtaisesti. Inhottavaa, mutta minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Pitävät ensin varalla ja sitten pikkuhiljaa feidaavat sut pois kun tapaavat jonkun kiinnostavamman... On tullut koettua myös omakohtaisesti. Inhottavaa, mutta minkäs teet.

:( Todella typerää. Luulis että olis suoraselkäisyyttä sanoa ihan rehellisesti ettei kiinnosta.