Miten toimisit? kälystä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sunny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sunny

Vieras
Kun alettiin miehen kanssa seurustelleen aikanaan, hänen veljensä vaimo kutsui kylään kun oltiin oltu jotain 5 kk yhdessä. Alkuun meni ihan hyvin kunnes tämä täti alkoi melkein itkemään sitä, että tää mun mies on eronnut!!" ...ja toiset on ensin niin nuoresta asti yhdessä.." Paikalla oli sillä hetkellä minä, anoppi ja mieheni toisenkin veljen vaimo.
En oo eläissäni tuntenut itseäni niin noloksi/ ei- toivotuksi/ vaikeaksi!!
Ja mies tosiaan oli jo eronnut kun tutustuttiin, ja tällä dramaattisella vierailulla erosta oli jo reilu vuosi aikaa.
Meillä on nyt yhteinen lapsi, miehenikin ensimmäinen, mutta mä en oo toipunut tästä kohtaamisesta mitenkään, ollaan siis niin vähän tekemisissä kun vaan kehtaa olla koska en vaan kestä tota naista kuunnella.
Miten tästä pääsee yli? Miten olisitte itse toimineet?
Mulla ja tällä tädillä on siis lähemmäks 20 vuotta ikäeroa ja hän on ollut aika kieli ruskeana mitä on nähty mun töiden kautta, mutta en vaan pysty unohtaan tätä ja oon tosi vaikeana aina. Kallonkutistajalle?

no kylla taidat kutistajaa tarvita, jos et tuommoisesta yli pääse. Ikinä et koskaan sano itse mitään tyhmää, ethän?

mä olen sitäpaitsi ollut huomaavinani, että vain noin 1/ 100000 niistä pareista, jotka on alkaneet teininä seurustella, ovat oikeasti onnellisia. Suurin osa vain roikkuu siinä toisessa kiinni kun ei muuta osaa, vaikka olisi kuinka onneton.

Itse olen seurustellut ja huidellut ympäriinsä ennen kuin menin yhteen mieheni kanssa (30-vuotiaana). Eikä vituta yhtään, koska nyt tiedän kuinka hyvä mies mulla on.

-JOs sillä oli meneillään oma kriisi ja pelkäs myös päätyvänsä eroon?
- Jos se tykkäs siitä veljensä nuoruuden rakkauvesta ja oli vieläki surullinen heidän erosta?
- Jos se pelkäs et säki jätät sen veljen heti?
- Jos velipoika oli tuonut sadoittain naisia sen eteen ja oli jo aika kyrpiintynyt?
- Jos ero on vaan suvussa tabu?

jos koitat antaa anteeksi? tai sit sun vaan pitää ja ottaa asia jokukerta puheeksi hänen kanssaan.

Mä en tohon osaa vastata mutta mulle on käynyt näin että nykyinen anoppini kutsui mua monet kerrat miehen ex-tyttöystävän nimellä. Ja kutsui mua sen ex:än nimellä vielä silloinkin kun oltiin oltu yli vuosi yhdessä, oltiin kihloissa, asuttiin yhdessä. Mä välillä melkein itkin. Tuli kyllä sellainen tunne että en ole kovin pidetty. Vaikka miehen ja exän erosta oli lähes vuosi aikaa silloin kun me alettiin seurustelemaan. Ja toi väärä nimi tuli kyllä useamman kun uks tai kaks kertaa, useasti siiss...

Kyllä sä nyt ylireagoit ja pahasti! Ehkä se ero on ollut kälyllesi kova paikka ja häntä on harmittanut, ja se asia nyt sillä hetkellä tuli ulos häneltä vähän hassulla tavalla. Ihmiset nyt vaan joskus sanovat typeryyksiä tai eivät ihan loppuun asti ajattele sanomisiaan. Harva ihan oikeasti haluaa loukata. Mitä luultavimmin kälysi kuitenkin halusi tehdä tuttavuutta kun kerran kutsui teidät sinne kylään. Jos hänellä olisi jotain sinua vastaan, tuskin olisi kylään kutsunut.

Mielestäni voisit nyt vaan yrittää unohtaa koko tapahtuman ja antaa naiselle uuden mahdollisuuden. Katsot sitten, miten hän jatkossa käyttäytyy. Tuskin enää haikailee miehesi exän perään, kun teillä on jo yhteinen lapsikin.

Siis en vaan pysty!!
Tää sama nainen kysyi multa kun olin, vaihteeks töissä enkä sillä hetkellä voinut eikä kuulu tapoihinkaan sanoa rumasti, " Joko se --- on löytänyt oman kämpän? Oltiin asuttu yhdessä muutama kuukausi .

Alkuperäinen kirjoittaja sunny:
Siis en vaan pysty!!
Tää sama nainen kysyi multa kun olin, vaihteeks töissä enkä sillä hetkellä voinut eikä kuulu tapoihinkaan sanoa rumasti, " Joko se --- on löytänyt oman kämpän? Oltiin asuttu yhdessä muutama kuukausi .

mä olisin varmaan niin veemäinen että kysyisin ihan suoraan siltä (töissä kahvitauolla tms) onko sillä jotain mua vastaan :snotty: Olis ainakin kortit selvillä

Alkuperäinen kirjoittaja sunny:
Tää ei ole työkaveri vaan asiakas ja aina on muitakin ympärillä niin ei voi avautua yhtään.

Sitten mä avautuisin jonkun kerran ihan kahdestaan ja kertoisin sille että nyt ollaan vakavissaan liikkeellä, jos haluaa kommentoida jotain niin jatkossa siitä tulee takaisin vaikka olis ketä paikalla (itsehän aloitti henkkoht asiat puheenaiheena) ja jos on älliä niin vaihtaa tyylilajia NYT :kieh: ja kertoisin sit heti sen jölkeen miehelle mitä on ollut keskustelun aiheena, koska vois olla odotettavaa että HE keskustelevat aiheesta ;)

Yhteistyössä