S
sunny
Vieras
Kun alettiin miehen kanssa seurustelleen aikanaan, hänen veljensä vaimo kutsui kylään kun oltiin oltu jotain 5 kk yhdessä. Alkuun meni ihan hyvin kunnes tämä täti alkoi melkein itkemään sitä, että tää mun mies on eronnut!!" ...ja toiset on ensin niin nuoresta asti yhdessä.." Paikalla oli sillä hetkellä minä, anoppi ja mieheni toisenkin veljen vaimo.
En oo eläissäni tuntenut itseäni niin noloksi/ ei- toivotuksi/ vaikeaksi!!
Ja mies tosiaan oli jo eronnut kun tutustuttiin, ja tällä dramaattisella vierailulla erosta oli jo reilu vuosi aikaa.
Meillä on nyt yhteinen lapsi, miehenikin ensimmäinen, mutta mä en oo toipunut tästä kohtaamisesta mitenkään, ollaan siis niin vähän tekemisissä kun vaan kehtaa olla koska en vaan kestä tota naista kuunnella.
Miten tästä pääsee yli? Miten olisitte itse toimineet?
Mulla ja tällä tädillä on siis lähemmäks 20 vuotta ikäeroa ja hän on ollut aika kieli ruskeana mitä on nähty mun töiden kautta, mutta en vaan pysty unohtaan tätä ja oon tosi vaikeana aina. Kallonkutistajalle?
En oo eläissäni tuntenut itseäni niin noloksi/ ei- toivotuksi/ vaikeaksi!!
Ja mies tosiaan oli jo eronnut kun tutustuttiin, ja tällä dramaattisella vierailulla erosta oli jo reilu vuosi aikaa.
Meillä on nyt yhteinen lapsi, miehenikin ensimmäinen, mutta mä en oo toipunut tästä kohtaamisesta mitenkään, ollaan siis niin vähän tekemisissä kun vaan kehtaa olla koska en vaan kestä tota naista kuunnella.
Miten tästä pääsee yli? Miten olisitte itse toimineet?
Mulla ja tällä tädillä on siis lähemmäks 20 vuotta ikäeroa ja hän on ollut aika kieli ruskeana mitä on nähty mun töiden kautta, mutta en vaan pysty unohtaan tätä ja oon tosi vaikeana aina. Kallonkutistajalle?