miten toimisin???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettynyt...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettynyt...

Vieras
ukko päätti sitten eilen vetää kännit, vaikka oltiin sovittu ettei ota pisaraakaan kun saa lähtä kavereiden kanssa viikoksi etelään. lähtö ens lauantaina.... noh ukolla olis huomenna synttärit, enkä oo ostanu sille mitään lahjaa...

pitääkö mun ostaa sille joku lahja? onko teidän mielestä ansainnu lahjan vaikka menee nyt sinne etelään ja mä jään kahden pienen lapsen kans koti. sekä petti lupauksen juomattomuudesta....

Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt...:
ukko päätti sitten eilen vetää kännit, vaikka oltiin sovittu ettei ota pisaraakaan kun saa lähtä kavereiden kanssa viikoksi etelään. lähtö ens lauantaina.... quote]

saa lähtä? sinäkö olet joku luvanantaja?
taitaa ukko jäädä sille tielleen...

meillä meni jo pitkän aikaa niin hyvin.. ennekin siis tapeltu juopottelusta ja rahasta... nyt taas tuntuu et pettymys on kova kun taas samat anteeks et tein väärin ja läähdin juomaan.. kunhan vaan paskaa mulle jauhaa...
ehkä mä vaan sit niin kauhee ettei mun kans voi olla selvinpäin.....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no kyllä multa "luvan" kysyi, kun ukko työtön ja mä 3-vuorotyössä, niin lastenhoito hieman ongelmallinen...

annat lähteä etelään ryyppäämään ja rälläämään kavereitten kanssa. voi elämän kevät. kukas sen lystin maksaa? mä en tollaselle antas mitään lahjoja kun ei viinasta pysty oleen erossa vaikka lupas!

Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:
no kyllä multa "luvan" kysyi, kun ukko työtön ja mä 3-vuorotyössä, niin lastenhoito hieman ongelmallinen...

annat lähteä etelään ryyppäämään ja rälläämään kavereitten kanssa. voi elämän kevät. kukas sen lystin maksaa? mä en tollaselle antas mitään lahjoja kun ei viinasta pysty oleen erossa vaikka lupas!

omatpahan on veronpalautusrahat... sai isot palautukset ja puolet niistä laittoi yhteisiin menoihin ja puolet käyttää matkaan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Miksi ihmeessä sen "luvan" annoit?

Tod.näk. mies olisi lähtenyt kuitenkin, näin ap pelasti kasvonsa :/

ehkä se olis todellisuudes näin... en tiedä tuntuu et ite ihan lyöty. en osaa ajatella selkeesti...

Mä ostan lahjoja niille ihmisille, joista välitän, ja joita tahdon ilahduttaa. Oli synttärit, joulu tai ihan mikä vaan.
Annat lahjan, jos sydämestäsi sen haluat, et velvollisuudesta.

aika mielenkiintoista, en pysty muuta toteemaan! kai se sitten vois kotihommia tehä jos kerta on työtön tai hoitaa sitä lasta, jos on pitkästä työttömyydestä kyse..onko työnhakijana?
itehän sen päätät ostatko lahjoja vai et! kummallinen "perhe" teillä!

kyllähän toi ukko laittaa ruokaa ym. on lasten kanssa mut lapset välillä myös p-kodissa jotta heillä oman ikäistä seuraa... ukko on työttömänä työnhakijana, ja hakenukin moneen paikkaan jopa vähän kauemmaskin mutta ei oo tärpänny....

No mä en ymmärrä mitä vinkumista tuossa on, jos mies kerran kysyi luvan ryyppäämään lähtemiselleen ja sinä sen annoit. Ei ole mitään syytä ainakaan sen takia jättää lahjaa antamatta että mies toimii niinkuin on sovittu. Tää on taas tätä naisellista ajatusmaailmaa, että "vaikka minä sanoin, että mene vaan, omatpa on rahasi, niin miehen olisi pitänyt lukea ajatuksiani ja ymmärtää oikeasti olla menemättä ja nyt minä saan olla marttyyri, mököttää ja pilata miehen syntymäpäivän".