V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:kantsisko jo vaihtaa ne vaipat jossai muualla
Ihme neuvoja teiltä latelee.
Ei millään pahalla, mut oikeesti kyllä se vaan selkää säästää, kun vaihtaa tason päällä. =) Mut ei vissiin teille neuvojille välähtäny se, et lapsesta pitää pitää kiinni???
Kenen selkää tuossakin on säästetty,ei ainakaan vauvan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Omani jo käveli tuolloin
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:kantsisko jo vaihtaa ne vaipat jossai muualla
Ihme neuvoja teiltä latelee.
Ei millään pahalla, mut oikeesti kyllä se vaan selkää säästää, kun vaihtaa tason päällä. =) Mut ei vissiin teille neuvojille välähtäny se, et lapsesta pitää pitää kiinni???
Kenen selkää tuossakin on säästetty,ei ainakaan vauvan.
No jaa. Meidän lapsi ei ole kertaakaan edes yrittänyt pudota tasolta, lapsesta aina pidetään siinä ollessa kunnolla kiinni. Ikää reilu vuosi. Joten miksipä se lapsen selkä menis silloin siitä tasolla olemisesta?
Tosiaan sen kerran, kun lapsi putosi, se oli sängystä yöllä syötön aikana. =) Ihan mun moka sekin, väsyneenä pistin sekunniksi silmät kiinni. Pitäskö siis lopettaa sängyssä nukkuminenkin ja laittaa patja lattialle? Vai kenties ihan futon vaan, ettei ole noinkaan paljon pudotusmatkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Omani jo käveli tuolloin
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:toivottavasti tää on vaan mauton provo
Jos noin ikävästi on kuitenkin käyny niin kyllä mä ainakin päivystykseen soittaisin.
Miten voit olla noin ilkeä, näin oikeasti kävi ja kyllä sitä alkaa kalloa tunnustelemaan et oisko siinä jotain. Miten täällä voi toiset loukata näin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:En usko et pää on tuosta "litistynyt" mutta pitäis tosiaan pitä'ä hereillä hyvän aikaa putoamisen jälkeen ja katsoa et molemmat pupillit on symmetriset ja jos lapsi voi ihan hyvin niin voi seurailla kotona ja herätellä yöllä kattomaan et on kunnossa, mut jos itsellä huoli tai oireita vakavemmasta niin sit vaan päivystykseen.
Näin.
Tai jos on jo nukkumassa, sitä pitäs tän yön vahtia ja herätellä muutaman tunnin välein. Siis ei tarttee kuulemma hereille asti, vaan tarkistaa, että lähtee heräämään.
VÄÄRIN!!Pitää herättää niin, että lapsi herää!!!! Tajutonkin voi reagoida tuttuun ääneen kosketukseen yms. ja näin ollen et tiedä miten lapsi todellisuudessa voi!
Jos alkaa oksentaa, heti lääkäriin.
Mun vauva putosi sängystä, kun oli 7 kk ja löi päänsä pinniksen reunaan. Ei onneksi tullu mitään, mutta soitin lastenpäivystyksestä ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Omani jo käveli tuolloin
No ihan sama, mun reilu vuoden vanha kävelee myös, mutta kyllä se tason päällä pysyy edelleen. =) Tietää mitä siinä tehdään/äiti tekee. Annan jonkin jutun käteen ihmeteltäväksi tai sit jutellaan muuten vaan, pidän koko ajan toisella kädellä kiinni ja eipä siinä ihmeempää. Ei sitä siihen teipata tarvi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja g:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja Näkymätön Ninni:En usko et pää on tuosta "litistynyt" mutta pitäis tosiaan pitä'ä hereillä hyvän aikaa putoamisen jälkeen ja katsoa et molemmat pupillit on symmetriset ja jos lapsi voi ihan hyvin niin voi seurailla kotona ja herätellä yöllä kattomaan et on kunnossa, mut jos itsellä huoli tai oireita vakavemmasta niin sit vaan päivystykseen.
Näin.
Tai jos on jo nukkumassa, sitä pitäs tän yön vahtia ja herätellä muutaman tunnin välein. Siis ei tarttee kuulemma hereille asti, vaan tarkistaa, että lähtee heräämään.
VÄÄRIN!!Pitää herättää niin, että lapsi herää!!!! Tajutonkin voi reagoida tuttuun ääneen kosketukseen yms. ja näin ollen et tiedä miten lapsi todellisuudessa voi!
Jos alkaa oksentaa, heti lääkäriin.
Mun vauva putosi sängystä, kun oli 7 kk ja löi päänsä pinniksen reunaan. Ei onneksi tullu mitään, mutta soitin lastenpäivystyksestä ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin ihmeessä tarvit sitä hoitopöytää? Aivan turha keksintö.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Omani jo käveli tuolloin
No ihan sama, mun reilu vuoden vanha kävelee myös, mutta kyllä se tason päällä pysyy edelleen. =) Tietää mitä siinä tehdään/äiti tekee. Annan jonkin jutun käteen ihmeteltäväksi tai sit jutellaan muuten vaan, pidän koko ajan toisella kädellä kiinni ja eipä siinä ihmeempää. Ei sitä siihen teipata tarvi. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Omani jo käveli tuolloin
Mihin ihmeessä tarvit sitä hoitopöytää? Aivan turha keksintö.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Omani jo käveli tuolloin
Kuulostaa helpolta. Mun 9kk karkaa 3 pistevaljaistakin ja tulee sitteristä päälleen alas vaikka kuinka sen kiristäis kiinni. Ja ostoskärryynkin tarvitaan valjaat tai se on kassahihnalla. Vaipanvaihtoa varten se täytyy kampata viitisen kertaa syliin istumaan. Teippivaipat ei mee mitenkään jalkaan. Ei auta kädessä pyöriteltävät jutut.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Kuulostaa helpolta. Mun 9kk karkaa 3 pistevaljaistakin ja tulee sitteristä päälleen alas vaikka kuinka sen kiristäis kiinni. Ja ostoskärryynkin tarvitaan valjaat tai se on kassahihnalla. Vaipanvaihtoa varten se täytyy kampata viitisen kertaa syliin istumaan. Teippivaipat ei mee mitenkään jalkaan. Ei auta kädessä pyöriteltävät jutut.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mihin ihmeessä tarvit sitä hoitopöytää? Aivan turha keksintö.
Sun mielestä ehkä, mun mielestä ei tosiaankaan.Mun selkä ei kestä sängynpäällä rötköttämistä. Ja vaipat saa siinä vaihdettu paljon nopeammin kuin lattialla. Tossa tason päällä lapsi on paikallaan ja odottaa, että vaippa on vaihdettu. Lattialla alkaa heti yrittää livohkaan lähtemistä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yju:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja hep:Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:provo, miten 7kk edes pysyis hoitopöydällä hetkeäkään.
![]()
Omani jo käveli tuolloin
Kuulostaa helpolta. Mun 9kk karkaa 3 pistevaljaistakin ja tulee sitteristä päälleen alas vaikka kuinka sen kiristäis kiinni. Ja ostoskärryynkin tarvitaan valjaat tai se on kassahihnalla. Vaipanvaihtoa varten se täytyy kampata viitisen kertaa syliin istumaan. Teippivaipat ei mee mitenkään jalkaan. Ei auta kädessä pyöriteltävät jutut.
öö 9 kuinen sitterissä?????