Y
yh
Vieras
Mies tuossa väläytteli, että ei hänellä täällä ole mitään muuta kuin lapset, että hän ehkä voisi jopa muuttaa toiselle puolelle Suomea. No ihan sama mulle, mutta mites yhteishuoltajuus, kun toinen asuu monen tunnin matkan päässä. Ja miten mahdolliset tapaamiset. Mies tulee maksamaan minimielareita tai jos ei mies, niin sitten kela, voi olla nimittäin niin, että mies muuttaa palkkaustaan niin, ettei hänen itsensä tarvitse se sitä maksaa, onnistuisi kyllä häneltä.
Tarkoitus olisi että jossain vaiheessa kun tää homma lähtee pyörimään, niin lapset olisi joka toinen viikonloppu isällään, mutta en minä ala lasten matkoja kyllä makselemaan, jos isä aikoo muuttaa jonnekin älyttömän kauas, vaan saa sitten kyllä itse hoitaa nuo matkat ja tapaamiset.
Tarkoitus olisi että jossain vaiheessa kun tää homma lähtee pyörimään, niin lapset olisi joka toinen viikonloppu isällään, mutta en minä ala lasten matkoja kyllä makselemaan, jos isä aikoo muuttaa jonnekin älyttömän kauas, vaan saa sitten kyllä itse hoitaa nuo matkat ja tapaamiset.