Miten toi Tero voi puhua ryhmähengen parantamisesta? Siis että hänellä olisi siihen keinoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joo-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joo-o

Vieras
Mies, joka ei halua antaa itsestään mitään, vaan haluaa analysoida ja testata muita asukkaita ulkopuolelta. On sanonut useasti, ettei osallistu talon töihin jollei ole pakko. Hän, joka ei suostu puhumaan Mariannelle eikä kertomaan edes miksi ei puhu tälle enää. Miten hänellä on edes pokkaa sanoa, että hän tietää miten ryhmähenki parannetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
ehkä se ei vaan jaksa avautua noille kakaroille ja kertoa juttujaan..

Mua ihmetyttää miksi on lähtenyt tuollaiseen ohjelmaan mukaan jos on ikärasisti ja haluaa tulla toimeen vain tietynlaisten ihmisten kanssa.

Musta se Tero on ihan tavallinen tyyppi, enkä ymmärrä miten niin se ei muka jotenkin anna itestään mitään. Antaakos teidän tuntemat miehet yleisesti sit jotain itsestään? Mun tuntemat ei juurikaan anna. No ehkä ne on kaikki sit jotenkin omituisia.
Niin ja Terohan ois puhunut Mariannen kanssa. Marianne ei vaan silloin just halunnut...

Mä tykkään Terosta, se on jotenkin älyttömän normaali ihminen verrattuna muihin. Se on vaan ujo ja hiljanen ja tulee helposti väärinymmärretyksi.

Ja Marianne ja Ade mustamaalaa sitä koko ajan muille ja kohta kaikki on kääntynyt sitä vastaan. Sama juttu, minkä Ade teki Chipalle.

Siellä on tosi vahvoja persoonia. Oman äänensä saaminen kuuluviin tuossa joukossa olisi "tavikselle" aivan mahdoton tehtävä ja varsinkin jos jokainen mielipide vielä teilattaisiin. Terolla ulosanta on hieman hakusessa, mutta uskon että sen päässä on paljon hyviä ajatuksia, jos joku vaan jaksaisi kuunnella. Mä uskon että Tero ja Chipa on melkein ne ainoat joilla jotain ideoita on ryhmähengen parantamiseen. Peesailijat, läyhääjät ja takin kääntäjät ei ainakaan siihen pysty.

Alkuperäinen kirjoittaja Meri-Kaisla harmaana:
Siellä on tosi vahvoja persoonia. Oman äänensä saaminen kuuluviin tuossa joukossa olisi "tavikselle" aivan mahdoton tehtävä ja varsinkin jos jokainen mielipide vielä teilattaisiin. Terolla ulosanta on hieman hakusessa, mutta uskon että sen päässä on paljon hyviä ajatuksia, jos joku vaan jaksaisi kuunnella. Mä uskon että Tero ja Chipa on melkein ne ainoat joilla jotain ideoita on ryhmähengen parantamiseen. Peesailijat, läyhääjät ja takin kääntäjät ei ainakaan siihen pysty.

Samaa mieltä olen :wave:

es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd es on hyvää lolxd