Miten toi Niina Herala tekee ton

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä tahtois, että vatta ois noin pieni viimesillään mitä tossa palstalaisen kuvassakin. On ihanaa nauttia isosta vauvamahasta ja pääsee siitä vatsanahasta suht kivasti eroonkin. Ois kurjaa kulkea jonnekin rv25 asti normikuteissa ja sittenkin vielä viimeisillään tommosen onnettoman mahan kans. Olen nauttinut isosta mahasta.
Ooh, mulle menee vielä normikuteita päälle (rv26), etenkin kun t-paidat kaupoissa on nyt pitkähelmaista mallia :) Ja silti tää maha alkaa jo rasittaa, kun pömpöttää tuossa. Alussa odotti taas, että ai kun se alkais kasvaa ja nyt odotan innolla, että pääsen tästä eroon :whistle: Miten joku nauttii oikein isosta mahasta?? :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Mä en jaksa ymmärtää miksi aina ihmettelette samaa asiaa. Mäkin olen aivan tavallinen pulliainen, eikä minustakaan edes nähnyt että olisin lapsen saanut, kun laitokselta tulin -molemmilla kerroilla. Vatsa oli itseasiassa niin pieni, ettei monikaan edes tiennyt mun odottavan, vauvan synnyttyä jäi vain kamalan näköinen lommo vatsan kohdalle.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2304352.jpg (kuvassa olen vkolla 37 ja vauva syntyi seuraavalla 3,5kg)
On kyllä pikkuinen masu :) , eipä tuosta mitään pussia voi jäädäkkään kun on synnyttänyt. Mulla on molemmista ollut järkyt tykit. Kun kuopuksen sain niin sairaalassa jo synnyttäneenä isompi maha kuin sulla tossa viimesillään :D . Mun siskokin nauroi ja kysyi miten noin iso maha jäi :kieh: . Meni se sit kasaan mutta aika möllikkä tää kyl viekin on kun en oo treenannu.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:
Mä en jaksa ymmärtää miksi aina ihmettelette samaa asiaa. Mäkin olen aivan tavallinen pulliainen, eikä minustakaan edes nähnyt että olisin lapsen saanut, kun laitokselta tulin -molemmilla kerroilla. Vatsa oli itseasiassa niin pieni, ettei monikaan edes tiennyt mun odottavan, vauvan synnyttyä jäi vain kamalan näköinen lommo vatsan kohdalle.
http://www.aijaa.com/v.php?i=2304352.jpg (kuvassa olen vkolla 37 ja vauva syntyi seuraavalla 3,5kg)
On kyllä ollut pieni vatsa :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
tupakkaakin veteli ainakin pepistä joten ei sen elämän tyyliin vissiin paljoa vaikuta onko raskaana vai ei,kai se eli kahvilla ja tupakalla.tuskin mahaa jääkään jo paino nousee 4kg
Joo, no tutulla nousi paino 6kg vaikka eli ja söi hyvin ja terveellisesti. Ja hänelläkin lähti paino ihan heti. Ei liity aina huonoihin tai liian vähäiseen ravintoon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä tahtois, että vatta ois noin pieni viimesillään mitä tossa palstalaisen kuvassakin. On ihanaa nauttia isosta vauvamahasta ja pääsee siitä vatsanahasta suht kivasti eroonkin. Ois kurjaa kulkea jonnekin rv25 asti normikuteissa ja sittenkin vielä viimeisillään tommosen onnettoman mahan kans. Olen nauttinut isosta mahasta.
Niin sinä olet nauttinut, minä en kyllä nauttis, ne on rumia. Niin "suht kivasti", joillakin kun ei sitä onneksi ole ollenkaan. Ja minä oon kyllä kulkenut ihan rv39:kin vielä normaaleissa vaatteissa ;)
 
Itselleni ei ole yhtään ylimääräistä jäänyt 2 synnytyksen jälkeen, olen nykyisin 2-3kg hoikempi kun mitä olin ennen lapsia. Ainoo miinus on se et vatsa on vähän löysempi mut jumppaamalla varmaan sais kuntoon kunhan jaksais ottaa itseään niskast kiinni.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä tahtois, että vatta ois noin pieni viimesillään mitä tossa palstalaisen kuvassakin. On ihanaa nauttia isosta vauvamahasta ja pääsee siitä vatsanahasta suht kivasti eroonkin. Ois kurjaa kulkea jonnekin rv25 asti normikuteissa ja sittenkin vielä viimeisillään tommosen onnettoman mahan kans. Olen nauttinut isosta mahasta.
Niin sinä olet nauttinut, minä en kyllä nauttis, ne on rumia. Niin "suht kivasti", joillakin kun ei sitä onneksi ole ollenkaan. Ja minä oon kyllä kulkenut ihan rv39:kin vielä normaaleissa vaatteissa ;)
Raskausmaha rumako? Ei todellakaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En kyllä tahtois, että vatta ois noin pieni viimesillään mitä tossa palstalaisen kuvassakin. On ihanaa nauttia isosta vauvamahasta ja pääsee siitä vatsanahasta suht kivasti eroonkin. Ois kurjaa kulkea jonnekin rv25 asti normikuteissa ja sittenkin vielä viimeisillään tommosen onnettoman mahan kans. Olen nauttinut isosta mahasta.
Niin sinä olet nauttinut, minä en kyllä nauttis, ne on rumia. Niin "suht kivasti", joillakin kun ei sitä onneksi ole ollenkaan. Ja minä oon kyllä kulkenut ihan rv39:kin vielä normaaleissa vaatteissa ;)
Raskausmaha rumako? Ei todellakaan.
Niin edelleen sinun mielestäsi. Mun mielestäni sellaiset aivan jätti isot on aivan kauheita. En näe mitään syytä miksi mahan pitäs olla aivan järkyttävän iso.
 
vvv
Just. Julkkiskun on, niin voidaan täällä pällistellä ja arvostella raskausmahaa. Jokaisella on OMANLAINEN VATSA RASKAANA JA RASKAUS JOKAISELLA OMANLAINEN.
Kenenköhän kuvan sitä kävis ottamassa profiilista ja päivittelis kun on NIIIIN VITUN LÄSKI AKKA JA MAHA! Lapsikin varmaan painaa 9kg niin läskillä.

Antakaa toisten olla, mahojen sellasia kun on. Kyllä ne vauvat on usein ihan normaalipainoisia vaikkei paljoa vatsaa näkyisikään, vai onko teidän lihavien lapset 20kg syntyessään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiäiti Narniasta:
En kestä! :LOL: Luulis että on tylsääkin, kun viimeisillään näyttää tommoselta vatta.

Ja profiilista näette mun vatsan. :saint: :LOL:
Taidat olla kateellinen Niinalle kun on tajunnut syödä vain sen verran kuin hän ja vauva kuluttavat..... :whistle: ;)
 
Ihan normaalilta vauvamahalta näyttää mulle ainakin. Ei kaikille tule sellaista eteenpäin pullahtanutta masua ;) Tulevan lapseni kummitädille on tullut 5kg painoa ja la tällä viikolla. Hän painaa nyt viimeisillään raskaana 63kg. Vähän käy kateeks, itelle on tullu jo 10kg ja viikkojakin vasta 36 :ashamed:
 

Yhteistyössä