Miten toi 1,5v nukahtaminen on noin helvetin vaikeaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKAA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AUTTAKAA

Vieras
itkee aina sen tunnin ennenkuin nukahtaa.Olen aikaistanut nukkumaan menoa, on menty nukkumaan myöhemmin tai vähän päiväunista riippuen. Kaikki rutiinit samana...
Aluksi onkin rauhallinen ja omassa sängyssä mut sit ping alkaa itkeä ja haluaa lähteä sängystä ja kun ei päästä niin alkaa raivota.Pakko ottaa syliin kun alkaa raivota niin et satuttaa itseään.Eikä pysy sängyssä.Sylissä sit itkee ja raivoo sen tunnin kunnes nukahtaa...APUA KEINOT ON LOPPU....

jaa,a. meillä tota tapahtu silloin ku yritin liian aikaisin nukuttaa, eli ei ollut tarpeeksi väsynyt, ts. oli liian vähän aikaa päikkäreistä tai oli nukkunut hirveän pitkät paikkärit. Toisaalta sama on tapahtunut, kun on aivan yliväsynyt, niin ei meinaa millään nukahtaa. Meillä mennään melko kellontarkkaan samaan aikaan yöunille, aamulla ylös, päikkärit samaan aikaan joka päivä, niin kaikki sujuu mallikkasti ja tyttö nukahtaa helposti.

jatkovastausta vielä, että mulla täytti tyttö juuri 2, mutta sanon kuitenkin vielä, että meillä pitää olla väh. 5 tuntia heräämisen ja päikkäreiden väliä, ja vähintään 6 h päikkärien ja yöunien väli.

Meillä myöskin samaa rallia edelleen (lapset 4.v ja 3.v) eli ikinä ei ole "hyvä" aika mennä unille...huoh ja plaah!Janottaa, pissattaa,kutisee, pelottaa jne. jne.

No nukkui tänääm 12,30-13.45 ja nyt siis nukahi vihdoin Nukkumaän yritettiin käydä 19.15....
Toi itku on musta kamalaa ja häiritsee jo esikoistakin joka myös yrittää nukahtaa muttei pysty kun toinen huutaa.Esikoinen nukahtais muuten heti,kun ei nuku päiväunia....
Mä en jaan jaksa tota touhua,kohta katkee suoni päästä.Vaikka kuinka yritän olla cool.

meillä tyttö nyt 1v8kk ja todettiin että helpointa on kun ei laita päikkäreille ollenkaa tai sit max.30min. tänään ei nukkunu päikkyjä, sänkyyn laitoin 20.30 ja 5min päästä nukkui todella sikeesti, jos ois nukkunu päikkärit kuunneltais meillä vielä huutoa puol tuntii

tuo meidän 1,6vuotias tappeli vastaan kunnes päikkäreistä luovuttiin - ei oo niitä kaivannukkaan ja käy kiltisti nukkumaan. Nyt nukkuu 20-09 heräämättä ja kiukkuamatta