Miten tohon viestiin saa sen kuvan...

vieras edelleen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
klikkaat sitä kuvaa hiiren oikeella.valitset ominaisuudet (properties) ja sieltä kopsaat url osotteen.

kirjotat
perrrrrjantai
siis kirjotat
ILMAN VÄLEJÄ
juu ja mie en ala enää mitään


edelleen ilman niitä välejä ja ISOLLA
jokohan nyt toimi
 
rv 39+
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja rv 39+:
Tuo osoite minkä liität tuohon on palstan keskustelun osoite. Sun pitää löytää se kuvan osoite noilla ohjeilla.
Se ei ole tuo mikä on tuolla linkkirivillä. =)
Mä yritän ihan apinan raivolla. Löytyy kyllä se kuvan osoite mut sit ku klikkaan hiiren oik. ja siihen tulee se "kumoa, leikkaa,kopioi...ym" ni se antaa valita vaan sen mis lukee "valitse kaikki" ?!
Kerro ekana että mistä sä löydät sen kuvan osoitteen???
Kun etsit sitä väärsätä paikasta, luulen.

Tee näin:
Etsi haluamasi kuva
paina sen KUVAN aPÄÄLLÄ oikeaa nappulaa.
Klikkaa ominaisuudet
SIELLÄ on http:....... osoite.
Kopioi se ja liitä.
 
no se saamarin vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras edelleen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
klikkaat sitä kuvaa hiiren oikeella.valitset ominaisuudet (properties) ja sieltä kopsaat url osotteen.

kirjotat
perrrrrjantai
siis kirjotat
ILMAN VÄLEJÄ
juu ja mie en ala enää mitään


edelleen ilman niitä välejä ja ISOLLA
jokohan nyt toimi

pyh. *nakkelee niskojaa ja lähtee sänkyyn*
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://keskustelu.kaksplus.fi/t952596

yritit linkittää tuota osoitetta.. linkitys oli oikein mutta ilmeisesti tuo linkki ei ollut kuva joka voitaisiin näyttää... yritä jotain muuta kuvaa
Mistä tää tänne vielä tunkee?! Mä linkitän tän yhteen keskusteluun ajat sitten...
toi linkki oli tosta sun aiemmasta viestistä tässä ketjussa, joka näkyy nyt tyhjänä.. mut kun sitä lainaa tulee toi osoite esiin.
 
vieras
Mulle tulee aina yleensä joka kuvaan kopioi kuvan osoite kun kuvan päällä klikkaan.Sitten vaan laitan [ img ] kopioitu ja liitetty osoite [ / img ). Ja nämä hakasulkeet sun muut ILMAN välilyöntejä samaan pötköön



Lainatkaa viestiä niin näette kuinka ne on:)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle tulee aina yleensä joka kuvaan kopioi kuvan osoite kun kuvan päällä klikkaan.Sitten vaan laitan [ img ] kopioitu ja liitetty osoite [ / img ). Ja nämä hakasulkeet sun muut ILMAN välilyöntejä samaan pötköön



Lainatkaa viestiä niin näette kuinka ne on:)
Tee näin tuo linkin laittaminen!

 
rv 39+
vieras, sun pitää laittaa tämä alkuun ja linkin loppuun tuo mutta lisäät / ennen i-kirjainta.
Muuten tulee vaan linkki

Ja kräm, joitain kuvia ei saa kopioida, niissä on joku suoja. Ehkä se oli ongelma.=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv 39+:
vieras, sun pitää laittaa tämä alkuun ja linkin loppuun tuo mutta lisäät / ennen i-kirjainta.
Muuten tulee vaan linkki

Ja kräm, joitain kuvia ei saa kopioida, niissä on joku suoja. Ehkä se oli ongelma.=)[/quote]

Ok... Suurin ongelma tais olla kyllä tällä kertaa kuvan kopioijassa... :saint:
Kiitos neuvoista kaikille!! :flower:
 

Yhteistyössä