Miten todennäköisesti raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mystery"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mystery"

Vieras
Eli faktoista, tiedän kyllä hyvin että raskaaksi voi tulla vain ovulaation aikaan, eli en minä sitä :) Ollaan harrastettu petipuuhia joka päivä ilman ehkäisyä. Kiertoni ollu aina hiukan epäsäännöllinen mutta yleensä aina 28-33, nyt siis kierron puoliväli menossa. Oviksesta en tiedä onko jo menny vai vasta tulossa mutta joka päivä puuhia harrastettu yli viikon ajan. Millainen siis mahdollisuus tulla raskaaksi? Itse täytän tänä vuonna 20. Lapsi ei olisi suunnitelmissa mutta ei asia mitään mielipahaakaan aiheuttaisi sillä molemmat erittäin lapsirakkaita :) Jos näin kävisi pitäisi varmaankin alkaa asunto ja raha-asioita miettimään...

No mitkä nyt on mahdollisuudet tulla raskaaks ilman ehkäisyä...

Musta on vähän idioottimaista leikkiä noilla asioilla ellei ole varma että sen lapsen oikeasti haluaa.."ei ole suunnitelmissa, mut hässitään nyt kuitenkin ilman ehkäisyä.." :headwall:

No kyllä tuo kuulostaa enemmän kuin vähän siltä,että lapsi on suunnitelmissa kun noinkin aktiivisesti peitto heiluu ehkäisyn ollessa pois käytöstä.Jostain luin,että naisella on kuukausittain 25% mahdollisuus tulla raskaaksi.En tiedä miten se oli laskettu enkä muista tosiaan mistä sen luin,mutta kuitenkin.Jos kaikki on teillä kohdillaan hedelmällisyyden puolella niin voisi hyvinkin natsata nyt.Tosin onhan siinä sekin,että mitä useammin seksiä harrastaa niin siittiöiden laatutaso kokee lievää inflaatiota pitkässä juoksussa..tai panossa. :D

Onnea yrittämiseen jos vielä ei pientä ole tulossa. =)

90% todennäköisyydellä raskaudut tämän vuoden aikana jos tuollaista jatkat. Aika ristiriitaisilta vaikuttaa sun puheet. Kyllä lasta pitää tosissaan haluta jos sen tekee, mitä ihmettä sä leikit! Puhu asiasta miehesi kanssa. Olet vielä nuori ja miksi noin aikaisin haluat lapsen tehdä jos meininki on tuo...kannattaisko odottaa pari vuotta??

Minua ei siis raskaus haittaisi. Lapsia olen aina halunnut ja suunnitelmissa sellainen olisikin parin vuoden sisään :) Jos lapsi olisi tuloillaan kyllä vähän kieltämättä pelottaisi mutta innolla odottaisin.

Yhteistyössä