M
"Mammaksi"
Vieras
Monimutkainen otsikko, mutta tässä siis tausta: ollaan harrastettu suojaamatonta seksiä 2012 heinä-elo-syys-loka-marras-joulu ja 2013 tammi-helmi-maalis-huhti-touko ja kesäkuussa söin 1 laatan e-pillereitä, mutta jätin ne siis pois koska halusin sittenkin jatkaa yrittämistä.. minulle myöskin suositeltiin e-pillereiden käyttöä ainakin yhden kk ajan jotta kiertoni tasaantuisi (mulla ennen vähän epäsäännöllinen) heinä-elo-syys ja nyt lokakuu ilman ehkäisyä ja näillä mennään.. ollaan siis oltu suojaamattomasti 14kk! Mutta tuloksena 2012 spontaani keskenmeno syksyllä n. viikolla 7 ja kemiallinen raskaus 2013 alkukeväästä, alanko siis laskemaan tuosta heinäkuusta lähtien yrityskiertoja, eli lähdetäänkö nollasta taas?! SEN mukaan nyt olisi yk 4.. jolloin mun ei pitäisi olla huolissani etten raskaudu. Olen parikymppinen terve nainen ja puolisokin perusterve. Tiedän myöskin etten välttämättä ovuloi ja kiertoni on 29-40 :O ääk..
Ovulaatiotestejä käyttänyt n. 4 kierrossa.. niiden mukaan mulla oli ovulaatio 5.10 ja tää toinen viiva oli siis kontrolliviivaa tummempi ja harrastamme seksiä miltei joka päivä joten tuli tuolloinkin oltua silleen
Ovulaatiotestejä käyttänyt n. 4 kierrossa.. niiden mukaan mulla oli ovulaatio 5.10 ja tää toinen viiva oli siis kontrolliviivaa tummempi ja harrastamme seksiä miltei joka päivä joten tuli tuolloinkin oltua silleen