Miten timmin vatsan voi saada kuntoilemalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Varsinkin jos on arpia.. vatsalihakset on hyvässä kunnossa, päivittäin treenaan niitä ja urheilen muutenkin säännöllisesti. Vatsalihakset näkyy osittain, mutta kuitenkin käsillä saa vatsasta puristettua ylimääräistä "löllöä". Miten kauan vatsaa voi yrittää saada kiinteämmäksi? Vai pitääkö alkaa lottoamaan, että pääsisi kirurgin vastaanotolle.. Olisi kiva nähdä ennen ja jälkeen kuvia jos joku on onnistunut tällaisessa projektissa. Ja kuulla kokemuksia kuinka kauan projekti on kestänyt?

Mulla on pyykkilautavatsa, eipä se ihmeitä vaatinut. Treeniä vaan, painojen kanssa. Toki rasvaprosentti pitää olla alhainen jos meinaa lihaserottuvuutta saada, täsmälaihdutus ei vaan onnistu..

Mulla on pyykkilautavatsa, eipä se ihmeitä vaatinut. Treeniä vaan, painojen kanssa. Toki rasvaprosentti pitää olla alhainen jos meinaa lihaserottuvuutta saada, täsmälaihdutus ei vaan onnistu..

Onko sulla lapsia? Mulla useampi raskaus ja tuntuu aika toivottomalta saada sitä pyykkilautaa.. jos katsoo seistessä omaa vatsaa niin se on ihan ok, mutta esimerkiksi kun lattialla on kontallaan niin ihan hirveä roikku..

[QUOTE="jutta";25749151]tosiaan se läskin poistuminen siitä vatsanseudulta on se a ja o.Ei auta vaikka sata vatsalihasliikettä päivittäin tekee jos se läski siinä on ja pysyy.[/QUOTE]

Varmaan sitten pitää laihduttaakin muutama kilo, omasta mielestäni kyllä olen juuri sopivan kokoinen ja painoinen, mutta ehkä siinä vatsan alueella on sitten ylimääräistä läskiä.

Ystävä kallis sun on pakko treenata muutakin, kuin vaan niitä vatsoja. Tee itselles kunnon treeniohjelma ja hyvä JÄRKEVÄ ruokavalio. Lisäät proteiinin määrää ruokavaliossasi ja muistat antaa lihasten palautua treenin jälkeen. Palautumaton lihas kun ei voi kehittyä. Ja tuo nahan roikkuminen helpottaa (ellei ole valtavan arpinen, siihen ei auta kuin veitsi) kun saat kropan kokonaisvaltaisesti kuntoon. Tai niin minä tein ja ei roiku ;)

[QUOTE="Niia";25749204]Ystävä kallis sun on pakko treenata muutakin, kuin vaan niitä vatsoja. Tee itselles kunnon treeniohjelma ja hyvä JÄRKEVÄ ruokavalio. Lisäät proteiinin määrää ruokavaliossasi ja muistat antaa lihasten palautua treenin jälkeen. Palautumaton lihas kun ei voi kehittyä. Ja tuo nahan roikkuminen helpottaa (ellei ole valtavan arpinen, siihen ei auta kuin veitsi) kun saat kropan kokonaisvaltaisesti kuntoon. Tai niin minä tein ja ei roiku ;)[/QUOTE]

Toki treenaankin, harrastan montaa eri lajia joten treenausta tulee kyllä koko kropalle. Mutta vatsalihaksia teen vielä ylimääräisenä muun treenin päälle.. Proteiineja menee myös tarpeeksi, ihan jauheinakin.

Yhteistyössä