Miten tienata vähän ylimääräistä "pienellä" vaivalla ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi mainosten jako ei ainakaan täällä meilläpäin ole helppoa tienausta. Lehtiä saat jakaa niska limassa, töitä sen eteen teet ainakin näin joulunaikaan 4 iltaa viikosta. Ja palkka siitä on todella kehno :o Kakruna tuli tuotakin tehtyä karkkirahan toivossa mutta eipä montaa viikkoa innostanut.

Jos on hyväkuntoista tavaraa kaapeissa niin ehkä kirpparin noista vaihtoehdoista valitsisin.

"Tuotemyynti" osoittautuu silloin tällöin pyramidihuijaukseksi, jossa rahaa kertyy käytännössä vain uusien höynäytettävien värväämisestä systeemiin mukaan. Kannattaa etsiä netistä kritiikkiä puljusta.

Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:
En ainakan mainostenjakoa suosittele, ite jakanu lapsena ja se oli rankkaa puuhaa :x

Juu et todellakaan ole vähällä vaivalla. Mun esikko jako ja oli tosi työlästä puuhaa se lajittelu. Palkka surkea ja mummot kyttää tuleeko mainos jos jää joku jakamatta ni soittavat heti ettei ilmaisjakelulehti tullu :laugh: mut ei vähällä vaivalla tosiaankaan :(

Mainosten jakaminen on kyllä rankkaa puuhaa, mutta kyllähän sitä tekee. Hirveän huonosti palkattua kyllä.

Hmm, missäköhän noita alushousuja voisi kaupata... No onhan vaikka foorumeita. :D Tosi iisisti saisi kyllä käteistä, jos vaan viitsisi! :) Ja tietysti voisi laajentua ulkomaan markkinoille.. :xmas: Päteekö tähän käytetyn tavaran myyntiehdot?! :D

Alkuperäinen kirjoittaja tätä teen:
osta alennusmyynnistä ja myyt kalliimmalla huutonetissä
toimii

musta tuntuu et kaikki haluaa ilmaseksi uutta, sen mitä oon yrittänyt tätä itse, tai sitten ei ole osuneet ostajay kohdalle. vastaukseksi yleensä saa, että "saan kaupasta halvemmalla alesta", tod turhauttavaa.

Yhteistyössä