V
vieras
Vieras
viimenen 30misaa jäi näkemättä,löytykö felix? mites se olivia ja jasper?entäs felicity menikö opiskelemaan?kuoliko hetty?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Häh mä oon ihan pihal tost sarjast, kun en oo ehtiny ny kattoo. Kuka sen Felicityn lapsen isä on? Tuliks se sen sulho takaisin meriltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Häh mä oon ihan pihal tost sarjast, kun en oo ehtiny ny kattoo. Kuka sen Felicityn lapsen isä on? Tuliks se sen sulho takaisin meriltä?
Gus Pike löyty ja felicity meni sen kanssa naimisiin ja raskaana sille.
Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Häh mä oon ihan pihal tost sarjast, kun en oo ehtiny ny kattoo. Kuka sen Felicityn lapsen isä on? Tuliks se sen sulho takaisin meriltä?
Ihanaa, että ne sai lopulta toisensa! =)
Miten se Gus oli sokeutunu?
Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Häh mä oon ihan pihal tost sarjast, kun en oo ehtiny ny kattoo. Kuka sen Felicityn lapsen isä on? Tuliks se sen sulho takaisin meriltä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pihalla:Häh mä oon ihan pihal tost sarjast, kun en oo ehtiny ny kattoo. Kuka sen Felicityn lapsen isä on? Tuliks se sen sulho takaisin meriltä?
siellä merillä kun oli se myrsky ja laiva uppos ja pelasti muita ja itte loukkaantu ja menetti näkönsä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs sarja mahtaa alkaa avonlean tilalla?tietääkö kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs sarja mahtaa alkaa avonlean tilalla?tietääkö kukaan?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikäs sarja mahtaa alkaa avonlean tilalla?tietääkö kukaan?
Joku Emilie!?