Miten tekisitte , kahdet synttärit vaiko samat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
tyttäreni täyttää toukokuun puolessa välissä 1vuotta
toinen tyytäreni täyttää heinäkuun alussa 4 vuotta

a) pidänkö molemmille omat synttärit lähellä sitä oikea päivää?
b) yhteis synttärit joko toukokuussa? kesäkuussa vaiko heinäkuussa?

kuink tekisit minuna?

Riippuu tietysti miten itsekin jaksat laittaa juhlia ja miten kaukaa vieraat ovat tulossa.

Meille ikäeroa tulee lapsille n. reilu kk ja juhlat tullaan tulevaisuudesa pitämään samalla kertaa mm. pitkien välimatkojen takia ja siksikin, kun yhdellä lapselle ne on jo nyt ollu 2 pvää kestävät ni en jaksais sitä leipomisrumbaa kk välein ja sit vielä 2 pvän kestitsemistä ja tuskin vieraat edes tulis ku toisella kertaa kun välimatkat esim. isvanhemmilla reippaasti yli 100km.

Jatkossa kun lapset ovat isompia ja pitävät juhlat vain kavereille niin tilanne saattaa muuttua. Mut sen näkee sitten aikanaa.

kyllä mä varmasti vielä tossakohden pitäisin omat synttärit kummallekin... kun on ne 1v.tkin.

mutta jatkossa varmaan sitten ainakin muutamina vuosina... juhlittaisiin perheen kesken niitä oikeita päiviä ja sukujen kesken yhdellä kertaa.

mulla lapsilla tasan kuukauden välein synttärit ja mä oon pitäny yhtäaikaa ja pidän tänä vuonnakin, erit ehkä sitten ku nuorempi tajuaa synttäreittensä päälle =)
Mä oon niin kauhee ressaan niitten tarjottavien yms. kans et pääsen helpommalla yhdillä synttäreillä.
Tai no meil on sit toisen synttäreitten aikaan pienimmillä tarjoiluilla niille sukulaisille jotka ei pääse ensimmäisiin bileisiin :D

meillä itsellä on muutenkin suunnittelilla... että pidetään isommat juhlat lapselle vain muutaman vuoden välein.. tyylin 1, 5, 10 ja sitten rippi juhlat ja valmistujaiset...
ja sitten muina vuosina pienemmät... jolloin on kutsulistalla vain kummit ja isovanhemmat

Yhteistyössä