Miten teillä?

Mulle siis tuli ensimmäinen keskenmeno eilen rv 7+0. Tänään sitten soitin neuvolaan ja kerroin asian ja peruin ensikäynti ajan. Mitään muuta ei kuulemma tarvitse tehdä.
Kysyisinkin että onko joku viikkomäärä rajana, milloin tehdään lääkkeellinen tyhjennys tai kaavinta ja milloin ei tarvitse tehdä mitään? Oletteko te käyneet jossain ultrassa että nähdään onko kohtu varmasti tyhjä? Tai tarvitseeko sinne välttämättä edes mennä?
Minulla vuoto on ollut samanlaista kuin menkkojen aikana ja vain yksi isompi möykky on tullut.
Kai tässä voi "hyvillä mielin" alkaa ootella menkkojen saapumista, jotta pääsee uudestaan tosi toimiin. Kaipa ne neuvolassa tietää.
 
SHV
:hug: MInulla tuli viikko sitten keskenmeno. Soitin terveyskeskukseen ja sieltä antoivat ajan tk-lääkärille samana päivänä. Sitten passitettiin ultraan tilanteen tarkistamiseksi saman tien. Tänään kävin jälkitarkastuksessa ja kaikki ok. Spontaani keskenmeno oli eli ei tarvinnut kaavintaa/lääkkeellistä tyhjennystä. Paras varmaan kysyä tk:sta asiaa, en osaa sanoa, onko joka kerta käytävä "näyttäytymässä"..
 
heps
minulle tapahtu itse keskenmeno keskiviikkona..Eli koko"lasti" tuli pihalle kerralla.. oli 11+4.. maanantaina sain asiasta kuulla ku parin päivä vuodon jälkeen menin päivystykseen.. ultra katottiin ja lääkärin sanat oli: täällä ei näy mitään enää.. tuntu niin kamalata... ke. 2 aikaan yöllä alkoi ns. supistukset ja todella runsas veren vuoto. ja just osastolle olin pääsy niin kaikki pihalle. seuraavana päivänä kävin ultrassa ja kohtu oli kokonaan tyhjentynyt. eli kaikki "hyvin" .eli itselleni ei mitään toimenpiteitä tehty.. tippaletku ja runsaasti kipulääkettä...
 

Yhteistyössä