Lapseni on 1v3kk. Lapsen isän jätin kaksi kk ennen laskettua aikaa, kun selvisi, että hän eli lähestulkoon kaksoiselämää ja oli päihteiden väärinkäyttäjä. Tämä mies ei ole siis koskaan edes lasta tavannut: luojan kiitos.
Lapsen ollessa 3kk palasin yhteen entiseni kanssa- tämän suostuttelujen ja lupausten jälkeen!, jonka kanssa olin ollut niin lukiossa kuin vuosituhannen vaihteessa muutaman kk:n ja aina oltiin "sovittu", että yhteen palataan, kun ollaan "valmiita". Kaiken kummallisen sattuman jälkeen todellakin palattiin yhteen, kun poikani oli 3kk ja nyt olimme 11kk yhdessä. Kaiken piti olla selvitettävissä- sovimme näin jo alussa, kun lapsenkin elämä kyseessä!!, mies tiesi, että edellisen kohtelun jälkeen tarvitsen tarapian, jota saan pois "traumat" ja että haluan päästä takaisin työelämään, jottei ole paineita raha-asioista eikä työttömyydestä (eka kerta). Nyt vaikka olen käynyt terapiassa vasta 4kertaa ja työt alkaa vasta 3vkon päästä, mies päätti juuri tänään luovuttaa ja jätti meidät. Olen aivan hajalla enkä ymmärrä, en mitenkään!!, miten hän saattoi luovuttaa tässä vaiheessa :'(