Miten teillä yh opiskelijat työttömät yms on varaa asua helsingissä?!?!?

jep
No siten pärjätään ettei "tarvita kaksiota" vaan opiskelijat ym. asuvat pienissä yksiöissä tai soluissa/kimppakämpissä. Jos perhettä niin jossain vaiheessa tulee kaksio tarpeen.

Eli jostain on tingittävä, jos ei halua Korsoon. Jos ei neliöissä tingi niin Vantaalla on paljon edullisempia asuinalueita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
No siten pärjätään ettei "tarvita kaksiota" vaan opiskelijat ym. asuvat pienissä yksiöissä tai soluissa/kimppakämpissä. Jos perhettä niin jossain vaiheessa tulee kaksio tarpeen.

Eli jostain on tingittävä, jos ei halua Korsoon. Jos ei neliöissä tingi niin Vantaalla on paljon edullisempia asuinalueita.
No ap on perheellinen joten tuskin hän mihinkään soluun muuttaa, sen takia hän puhuikin kaksiosta. Tässä ketjussa taidettiin puhua yh-opiskelijoista eikä lapsettomista opiskelijoista joilla tilanne aivan eri.
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ihan hyvin. Nyt, kun olen töissä, muutinkin kalliimpaan kämppään vielä. :xmas:
En voi kuvitella asuvani Suomessa muualla kuin Helsingissä.
Mä taas oon syntyisin hesasta ja voin kuvitella asuvani kaikkialla muualla,mutten siellä :xmas:
Se on hyvä, jos löytää sen paikan, missä viihtyy. Synnyinseudusta viis. Itse syntyisin pikkukaupungista tai nykyään se on 10. suurin Suomessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ihan hyvin. Nyt, kun olen töissä, muutinkin kalliimpaan kämppään vielä. :xmas:
En voi kuvitella asuvani Suomessa muualla kuin Helsingissä.
Mä taas oon syntyisin hesasta ja voin kuvitella asuvani kaikkialla muualla,mutten siellä :xmas:
Se on hyvä, jos löytää sen paikan, missä viihtyy. Synnyinseudusta viis. Itse syntyisin pikkukaupungista tai nykyään se on 10. suurin Suomessa.
Kyllä mä toki tykkään hesassa käydä,on mulla sukulaisiakin siellä =)
Mutta jos pitäis hesassa käydä töissä,niin varmaan muuttaisin porvoon suuntaan tai jotain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja avomaankurkku:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Kattelin vuokrakämppää sieltä ja tarttisin vähintään kaksion niin alle 700 ei saa mitää!! onko asumistuki korkeampi helsingissä? Mietin tässä jos saisin siirron koulusta sinne kouluun... Olisi niin paljon paremmat lähtökohdat kaikelle siellä ja saisin valmistuttuani todennäköisemmin myös töitä helpommin.. :saint:

No ei kuule ole asumisuet yhtään korkeammat täällä kun missään muuallakaan! Töissä on käytävä...
Äläpä puhu palturia! Kyllä ne asumistuet on korkeammat Helsingissä kuin esim. Porvoossa! nim. kokemusta on. Soita kelaan, jos et usko
Niin puhut nyt yleisestä asumistuesta..J.os kerran ap opiskelija on, niin oletin hänen tarkoittaneen opiskelijan asumistukea.
mun käsityksen mukaan jos on lapsia opiskelijan taloudessa saa yleistä asumistukea eikä sitä opintotuen asumislisää!
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja avomaankurkku:
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelija:
Alkuperäinen kirjoittaja Hattara-Auroora:
Kattelin vuokrakämppää sieltä ja tarttisin vähintään kaksion niin alle 700 ei saa mitää!! onko asumistuki korkeampi helsingissä? Mietin tässä jos saisin siirron koulusta sinne kouluun... Olisi niin paljon paremmat lähtökohdat kaikelle siellä ja saisin valmistuttuani todennäköisemmin myös töitä helpommin.. :saint:

No ei kuule ole asumisuet yhtään korkeammat täällä kun missään muuallakaan! Töissä on käytävä...
Äläpä puhu palturia! Kyllä ne asumistuet on korkeammat Helsingissä kuin esim. Porvoossa! nim. kokemusta on. Soita kelaan, jos et usko
Niin puhut nyt yleisestä asumistuesta..J.os kerran ap opiskelija on, niin oletin hänen tarkoittaneen opiskelijan asumistukea.
mun käsityksen mukaan jos on lapsia opiskelijan taloudessa saa yleistä asumistukea eikä sitä opintotuen asumislisää!
Jep, nimenomaan näin. Mäkin sain opiskelijana yleistä asumistukea, koska mulla on lapsi.

Ap:n aloituksessa muuten lukee aivan selvästi, että hän on opiskeleva yh.
 
vieras
Mun tuntemani perheelliset opiskelijat asuu Vantaan puolella mm. Myyrmäessä. Itse asuin Helsingissä soluasunnossa 4 vuotta, kolmen muun ihmisen kanssa ja vuokra oli 280 ?.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ap:n aloituksessa muuten lukee aivan selvästi, että hän on opiskeleva yh.
Mä ymmärsin että yh opiskelijat,työttömät yms. yh:t.. :whistle:
Koitas lukia ap:n viesti, että mitä hän tekee. :whistle: Mutta siis yksinhuoltajista tässä puhutaan eikä yksinasuvista, niin kuin jotkut tuntuvat luulevan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ap:n aloituksessa muuten lukee aivan selvästi, että hän on opiskeleva yh.
Mä ymmärsin että yh opiskelijat,työttömät yms. yh:t.. :whistle:
Koitas lukia ap:n viesti, että mitä hän tekee. :whistle: Mutta siis yksinhuoltajista tässä puhutaan eikä yksinasuvista, niin kuin jotkut tuntuvat luulevan.
Mutta hän kysyy kaikilta työttömiltä,yksinhuoltajilta ja opiskelevilta tuon kysymyksen :whistle:
 

Yhteistyössä