Miten teillä ratkaistaan tilanne jos kummallakin menoa?

  • Viestiketjun aloittaja problem
  • Ensimmäinen viesti
problem
Tai oikeastaan jos tarkennan, niin olis tapahtuma mihin molemmat haluais, mutta lasten takia ei molemmat pääsis? Kumpi menis vai ei kumpikaan? Lapsenvahtia ei saa...

Mielenkiinnolla haluaisin vastauksia..
 
problem
siis koskaan ennenhän ei tässä tilanteessa olla oltu... aina on jollain systeemillä päätetty kumpi menee, esim.miehellä kavereiden luona saunailta ja siitä sit jonnekin tai mulla likkojen kans ravintolaan syömään-setti ja siitä jonnekin, mut nyt on ekaa kertaa ikinä tilanne, et kumpikin haluais ihan sairaasti yhteen paikkaan ja siellä on kummankin kavereita.. tarvii varmaan arpoo.. :)
 
pha
siis koskaan ennenhän ei tässä tilanteessa olla oltu... aina on jollain systeemillä päätetty kumpi menee, esim.miehellä kavereiden luona saunailta ja siitä sit jonnekin tai mulla likkojen kans ravintolaan syömään-setti ja siitä jonnekin, mut nyt on ekaa kertaa ikinä tilanne, et kumpikin haluais ihan sairaasti yhteen paikkaan ja siellä on kummankin kavereita.. tarvii varmaan arpoo.. :)
Tossa tilanteessa viimeksi jossain käynyt jää nyt kotiin. Mikä tilaisuus on noin kiinnostava?:)
 
Toistaiseksi ei ole tuollaista tilannetta tullut. Aina on toinen halunnut vähemmän mennä niin on sitten jäänyt ihan suosiolla kotiin. Tai sitten on saatu lapsenvahti.

Onko mieskin sitä mieltä, että ei halua vierasta ihmistä kotiinsa? Jos ei, niin olisi oikeudenmukaista, että hän menee, koska sinä et halua lapsenvahtia.

Muuten se on kai arvottava. Ja pistettävä muistiin seuraavaa kertaa varten, että sitten pääsee se toinen.
 
Miä
siis koskaan ennenhän ei tässä tilanteessa olla oltu... aina on jollain systeemillä päätetty kumpi menee, esim.miehellä kavereiden luona saunailta ja siitä sit jonnekin tai mulla likkojen kans ravintolaan syömään-setti ja siitä jonnekin, mut nyt on ekaa kertaa ikinä tilanne, et kumpikin haluais ihan sairaasti yhteen paikkaan ja siellä on kummankin kavereita.. tarvii varmaan arpoo.. :)
Ettekö millään sais ketään lapsenvahdiksi? Mieti kaikki mahdolliset :D
 
Me saatas varmastikkin lapset hoitoon kun asiaa kysyis etukäteen.. joskus lyhyelläkin varotusajalla.
jos toisen meno on sovittu paljon etukäteen niin se menee siinätilanteessa, jos lapsenvahtia ei syystä tai toisesta saa.
tai se kumman meno on tärkeämpi, esimerkiksi firman järjestämät juhlat, harrasteporukan pikkujoulut.. niitä on harvemmin kun kaverinkans illanistujaisia.
 
Ikinä ei ole kyllä noin käyny. Ehkä jäätäis kotiin molemmat :p En osaa kuvitella mikä olis sellanen meno joka meitä molempia kiinnostaa yhtä paljon. Yleensä meillä on aika selkeä jako mikä kiinnostaa, ja jos on joku yhteinen meno ni hommataan ajoissa lapsenvahti. Mut esim. mä en tykkää mennä minnekään yksin, ni jos jomman kumman nyt pitäis mennä jonneki ni varmaan se sit mies olis. Jos siellä olis joku sen kaveri.
 
Ei siihen olis olemassa mitään valmista vastausta- riippuis ihan tilanteesta.
Yleensä ottaen mies pääsee useammin lähtemään, joten 80% todennäköisyydellä luovuttais vapaanvieton minulle.
Mutta kuten sanottua, riippuis ihan senhetkisestä tilanteesta.
 

Yhteistyössä