Miten teillä on sovittu kavereiden tuleminen koulun jälkeen leikkimään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitix2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitix2

Vieras
Kun koulu alkoi niin melkein joka päivä olisi joku tulossa tytön kanssa leikkimään tai tyttö menossa jonnekin... En oikein tiedä miten rajaisin tuon homman kun tuntuu että tyttö on muutenkin niin väsynyt koulusta kun tulee... Kauhia huuto jos kiellän jonkun tulemasta, kun välillä itestäkin tuntuu ettei jaksa sitä kiljumista ym. töiden jälkeen kuunnella. Olen tehnyt kyllä välillä niin että ensin läksyt, välipala ja hetkisen levähdystauko ja sitten joku voi tulla, mutta sittenpä se kello onkin jo aika paljon... :/
Miten teillä muilla nämä hommat hoidetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Meillä saa olla koulun jälkeen kavereita siihen asti kun tulen itse kotiin. Sitten rauhoitutaan kokkaamaan, syömään ja ihan vaan olemaan.

eli ajat lapset pihalle kun tulet itse kotiin töistä? omituista..

meillä sovittu että tyttö saa mennä kerran viikossa kaverilleen (bestiksiä :whistle: ) ja kaveri kerran meille. Muuten rauhoitetaan illat. Meillä kaksi pienempääkin lasta.
Tytöt ovat samalla luokalla ja vielä ip-kerhossa,joten mun mielestä tuo riittää näin aluksi

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Läksyjen ja välipalan jälkeen on kaveri-aika, kunnes on iltaruoka. Tosin olen nyt kotona, niin ei ole sitä kamalaa iltarumbaa pyöritettävänä.

Sama täällä,tosin sillä erotuksella että olen töissä.
Kun tulen töistä niin en jaksais yhtään ylimääräistä ipanaa...

Yhteistyössä