Miten teillä on Reimateceissa kestäneet noi aremmat värit..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kekkuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kekkuli

Vieras
Ajattelin tytöilleni hankkia reimatecin haalarit, kun niissä on niin ihania värejä..
Mutta miten tollanen pinkki haalari on teillä käytössä kestänyt?

Meillä on tähän asti ollut Lassien haalareita ja ne on kestäneet erinomaisesti, mutta niissäkin pinkki on ollut tosi voimakas pinkki, ei niin vaalea kuin joissakin noissa reimateceissa...

Pelkään että kerää tahroja ja kulumat alkaa näkyä nopeammin, olenko väärässä?

Tykkäisin esim. tästä väristä http://www.aijaa.com/v.php?i=5568977.png

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Luulisi kestävän kun pesee nurinpäin ja käyttää pesuainetta missä ei ole valkaisuainetta.

Tarkoitin enemmänkin, että pinttyykö lika helpommin ja jääkö tahroja helpommin kun tummempiin sävyihin. En niinkään tuota että haalenisi pesussa.

Mutta hyvä jos ne on pysyneet siisteinä. Ehkä sitten uskaltaisin ostaa haalarit.

Alkuperäinen kirjoittaja Kekkuli:
Tarkoitin enemmänkin, että pinttyykö lika helpommin ja jääkö tahroja helpommin kun tummempiin sävyihin. En niinkään tuota että haalenisi pesussa.

Mutta hyvä jos ne on pysyneet siisteinä. Ehkä sitten uskaltaisin ostaa haalarit.

Minä jynssään polvien kohdat ekana Fairylla, sitten käännän puvun väärinpäin ja laitan koneeseen.
Puhdasta tulee :)

Harmaiden ja ruskehtavan sävyisten haalareiden polvia ei oo tarvinnut jynssäillä, mutta kyllä tuo pinkkikin puhtaaksi on aina saatu.

Meillä isomman tytön vaaleanvihreään Reiman vk-takkiin on pinttynyt likaa ja samoin vaaleanpunaiseen Reimatecin talvitakkiin. Vk-takkiin olen kokeillut Vanishiä, mutta ei oikein auttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Mää en osta kovin arkoja värejä, koska vedenpitävät on just niitä rymyvaatteita.

Toisaalta, mä tosiaan ostan nuo vaatteet käytettäväks, enkä kauppareissulle..
Että ei kai se mitään haittaa, vaikkei kaikkia jälkiä pois saisikaan :)

Nuo värit vaan on niin ihanan pirteitä. En halua ostaa mitään tummaa haalaria vain sen takia, että vaaleampaan voi tulla jälkiä.

Eli periaatteessa oon päätöksen jo tehnyt ja tää aloitus on ihan turha :D
Kiva silti kuulla että joillakin ne vaaleammatkin on pysyneet ihan siisteinä.

Yhteistyössä