Miten teillä noi eksät ja nyksät pyörii mielessä :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja menny mennyttä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

menny mennyttä

Vieras
Itse en kyttää eksän elämää, en soittele enkä laulele. Kaupassa nippanappa tervehdin, jos vahingossa samaan aikaan satutaan.. ja mulle tulee heti saakelin moinen ahdistus, hyi helvetti. En halua olla missään yhtedessä ja sen parempi, mitä vähemmän häntä joudun näkemään.

Minusta on vain hyvä, että eksä heti eron jälkeen löysi uuden naisen. Sen takia eksä ei pitemmän päälle jaksanut riivata tekstareilla, eikä soitoilla. Voisin jopa ostaa ruusuja sen takia eksän nyksälle, mutta en niin tee.. kun minua ei vaan heidän elämäsä kiinnosta, enkä halua heihin mitään yhteyttä.

En tunne mustasukkaisuutta. Päin vastoin, näin on hyvä :D

Ja en kyllä ole kiinnostunut muidenkaan eksien tai nyksien tai nyksän eksien elämästä. Molemmilla on ollut se elämä ennen meidän tapaamista, eikä sitä voi pyyhkiä pois :DJoten miksi siitä sitten kiukutella tai saada päänvaivaa itselle. Syy siihen että joku on eksä tai nyksä, on olemassa ja ei mun tartte niitä syitä tietää.

Mua ei kans vois vähempää kiinnostaa exäni tekemiset,kunhan elarit kilahtaa tilille sovitusti nii muuten saa mun puolesta olla ja kunhan pitää pojat hengissä tapaamisviikonlopun niin aivan sama mitä muuten tekee.Oli niin paska aviomies ja isä lapsille ettei hetkauta mihinkään suuntaan.Vihasin sitä tosin vuosikaudet mutta nykyisin täysin yhdentekevä.

Minulla ei ole tunteita häntä kohtaan. Mutta yksi ex jätti minut ja minulla oli tunteita häntä kohtaan. Mutta en silti ole kaivellut hänen elämää tai nyksää jne.. Hän on entinen ja sillä sipuli :) En halua jäädä menneeseen roikkumaan, vaan elämä jatkuu.. nenä kohti uusia haasteita. Ja näin on kannattanut tehdä, olen hyvässä suhteessa :) Jos hän minut joskus päättäisi jättää, jatkaisin elämää nuoltuani haavat omissa oloissani.

Tuskin tuo menneeseen roikkuminen tuo muuta, kuin ahdistavaa vastakaikua. Jos eksä edelleen roikkuisi minussa, olisin hakenut jo lähestymiskieltoa tai pyytänyt poliisia puuttumaan asiaan. Eli hänen roikkuminen saisi aikaan negatiivisiä tuntemuksia roppakaupalla.

Mulla tuohon vastaus on aika. Parikymppisenä vielä mies vaihtui muutaman vuoden välein, niin sitä jaksoi muistella niitä edellisiä. Mutta kun on oltu yhdessä nyt jo kokonaiset 6 (!) vuotta ja on yhteisiä lapsia ja paljon kokemuksia, niin kyllä ne entiset muistot on haalenneet jo ajat sitten. Tämä hetki on täynnä elämää ja onnea, niin ei sitä vanhoja tule muisteltua.

Yhteistyössä