M
menny mennyttä
Vieras
Itse en kyttää eksän elämää, en soittele enkä laulele. Kaupassa nippanappa tervehdin, jos vahingossa samaan aikaan satutaan.. ja mulle tulee heti saakelin moinen ahdistus, hyi helvetti. En halua olla missään yhtedessä ja sen parempi, mitä vähemmän häntä joudun näkemään.
Minusta on vain hyvä, että eksä heti eron jälkeen löysi uuden naisen. Sen takia eksä ei pitemmän päälle jaksanut riivata tekstareilla, eikä soitoilla. Voisin jopa ostaa ruusuja sen takia eksän nyksälle, mutta en niin tee.. kun minua ei vaan heidän elämäsä kiinnosta, enkä halua heihin mitään yhteyttä.
En tunne mustasukkaisuutta. Päin vastoin, näin on hyvä
Ja en kyllä ole kiinnostunut muidenkaan eksien tai nyksien tai nyksän eksien elämästä. Molemmilla on ollut se elämä ennen meidän tapaamista, eikä sitä voi pyyhkiä pois
Joten miksi siitä sitten kiukutella tai saada päänvaivaa itselle. Syy siihen että joku on eksä tai nyksä, on olemassa ja ei mun tartte niitä syitä tietää.
Minusta on vain hyvä, että eksä heti eron jälkeen löysi uuden naisen. Sen takia eksä ei pitemmän päälle jaksanut riivata tekstareilla, eikä soitoilla. Voisin jopa ostaa ruusuja sen takia eksän nyksälle, mutta en niin tee.. kun minua ei vaan heidän elämäsä kiinnosta, enkä halua heihin mitään yhteyttä.
En tunne mustasukkaisuutta. Päin vastoin, näin on hyvä
Ja en kyllä ole kiinnostunut muidenkaan eksien tai nyksien tai nyksän eksien elämästä. Molemmilla on ollut se elämä ennen meidän tapaamista, eikä sitä voi pyyhkiä pois