Miten teillä menee lasten tapaamisien sopimiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enään jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahoittelut todella raastavasta tilanteesta. Auttaisko todisteeksi esim. puhelutiedot (jos ex soittelee useita kertoja päivässä)? Puhelujen nauhoittaminen? Onko teillä minkäänlaista tapaamissopparia?

Virallinen tapaamissopimus mihin laitetaan ylös se viikonloppu milloin tapaa jos tapaaminen on kerran kuussa,esim. kuun kolmannen viikon viikonloppu.Sen jälkeen ei tarvi soitella kun on valmiiksi tiedossa koska ottaa.Ja loma-ajat sopimalla joka toinen joulu isällä,joka toinen hiihtoloma,kesällä kaks viikkoa ym ym.IHAN JOKA ASIA VIRALLISESTI PAPERILLE YLÖS.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Virallinen tapaamissopimus mihin laitetaan ylös se viikonloppu milloin tapaa jos tapaaminen on kerran kuussa,esim. kuun kolmannen viikon viikonloppu.Sen jälkeen ei tarvi soitella kun on valmiiksi tiedossa koska ottaa.Ja loma-ajat sopimalla joka toinen joulu isällä,joka toinen hiihtoloma,kesällä kaks viikkoa ym ym.IHAN JOKA ASIA VIRALLISESTI PAPERILLE YLÖS.

Yritetty mut eihän suostu allekirjoittamaan paperia kun suuressa osassa tapaamisia olivat tapaamiset kahden viikon välein ja sanoin kun välimatka on mitä on et tapaamisien väli neljä viikkoa niin hänelle se ei käynyt.
ja jo kolme edellistä joulua on pitänyt lapset itsellään viime joulu ihmekyllä suostui antamaan lapset minulle. tosin siinäkin suoti ja huopasi ennen joulua etten itse ollut varma vasta kun pari päivää ennen joulua että lapset tulee... Jouduin jo ottamaan siinäkin asiassa yhteyttä hänen paikkakunnan lastenvalvojaan ja ex oli sille perusteluna sanonut ettei voi lapsia antaa minulle jouluksi koska edellisestä tapaamisesta oli kulunut puolitoista kuukautta lapset menee kuulemma sekaisin (ja samaa mieltä oli lastenvalvojakin) Ja pidempi tauko johtui pelkästään ex:stä kun ei lapsia antanut...

voisitko puhua exälle ja kertoa, että olet aivan poikki ja että ei ole lastenkaan etu, että rasittaa sua.
mikä hitto sitä vaivaa? voisi käyttää lapsiinsa sen ajan,e ttä sulle soittelee ja pommittaa.

Ja vanhimmalla lapsella on ollut vähän ongelmia yö kastelun takia.
Niiin hän kuulemma on pistänyt lapsen itse pesemään vaatteensa jos vahinko käy (lapsi kertoi itse,ja sen jälkeen kysyin ex:ltä niin myönsi kanssa).
Minä en ikinä sellaista tekisi kun lapsille sattuu vahinkoja...

Yhteistyössä