Miten teillä lelut palaa takaisin jos otatte takavarikkoon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muppe-78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

muppe-78

Aktiivinen jäsen
12.09.2006
1 250
0
36
Kesäloman alun oon pyytänyt siivoomaan tyttöjä huoneensa. Se siivoontuu välillä mutta puolen tunnin päästä taas samanlainen. Otimpa äsken sit jätesäkin ja keräsin sen täyteen. Ei mitään tehoo! Tuntuu et kaikki on ihan sama. Kesäloma on ihan p......stä. Jatkuvasti on sanottu et leikin jälkeen kerätään lelut pois. Kaikki on yritetty. Viimenen vaihtoehto on näköjään et poistetaan kaikki tavarat. Isompi tyttö ottaa vaatteitakin monesti päivässä vaan sen takii et haluu vaihtaa ja edelliset jää aina minne sattuu likasia alkkareita myöten. Oon kieltäny, ei auta. Vittu mä oon kyllä nyt niin täynnä taas tätä perhe-elämää |O |O :'(

Ihan aluksi pitkää pinnaa ja :hug:
Vastaus kysymykseen, meillä yleensä lelut on takavarikossa sen aikaa, että tyttö itse kysyy tyyliin seuraavana päivänä, että saisiko hän takavarikossa olevan tavaran. Ja yleensä se sit annetaan takas.

Puhtaat vaatteet piilon viereen, lelutkin pitemmäksi aikaa pois. Noin isot voi olla uhastakin jonkin aikaa ilman. Toivottavasti säät paranee, niin pääsette uimarannalle tms. Kotinurkissa meno joskus tosiaan yltyy ihan holtittomaksi. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Hapsu:
Puhtaat vaatteet piilon viereen, lelutkin pitemmäksi aikaa pois. Noin isot voi olla uhastakin jonkin aikaa ilman. Toivottavasti säät paranee, niin pääsette uimarannalle tms. Kotinurkissa meno joskus tosiaan yltyy ihan holtittomaksi. |O

Tää on ollu tällästä aina, uimaranta 10 m päässä :/ Isommat on itekseen kotona, kun myö ollaan töissä. Jatkuvasti pitäs olla kaveri tai jossain luuhata, en tiiä, ärsyttää vaan niin suunnattomasti tuo naaman vääntö.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Ihan aluksi pitkää pinnaa ja :hug:
Vastaus kysymykseen, meillä yleensä lelut on takavarikossa sen aikaa, että tyttö itse kysyy tyyliin seuraavana päivänä, että saisiko hän takavarikossa olevan tavaran. Ja yleensä se sit annetaan takas.

Mulla on ollu muutaman viikon pinna ja oon sanonu välillä siivoomisesta yms. nyt se katkes.

en osaa ap:n vastaukseen ihan parhaiten vastata.ei ole tyttöjä ja poika vasta vajaa 3v... mut meillä jäähyllä olevat tavarat tulevat tilanteen mukaan takaisin. jos joku isompikin juttu niin voidaan määritellä aika pois ottaessa. esim kolme päivää. yleensä seuraavana päivänä kysyttäessä..

:hug: :hug: tiedän tunteen.
Meillä on jo sen verran isot lapset, että tavarat ovat viikon poissa. Saavat sitten, kun ovat miettineet asiaa. Tätä tapahtuu äärimmäisen harvoin.
Pienelle lapselle viikko liikaa.

Ne ei palaudu... Jos leluja ei kerätä leikkien jälkeen tai viimeistään silloin kun siitä huomautan, niin minä kerään ne pihalla olevaan isoon vihreeseen pönttöön... Parin kerran jälkeen pojat tajus, että parempi kerätä ne ite, muuten ne menee surutta roskiin...

Ja puhtaat vaatteet alkoivat mennä kaappiin sen jälkeen, kun pari kertaa uhkasin ne levittää nurmikolle ja kun ei uhkaus tehonnut, niin toteutus auttoi...

Ja likaiset alko mennä pyykkiin sen jälkeen, kun jätin pesemättä kaikki mitkä oli jossain muualla kuin pyykkikorissa ja kun ei ollut muuta päälle pantavaa kuin ne likaiset, niin pojat tajusivat senkin idean...

Meillä pojat tietää, että kun äiti jotain uhkaa niin myös toteuttaa sen... :D

Yhteistyössä