Miten teillä eronneet, jos joudutte soittamaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa kysyy onko muilla näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa kysyy onko muilla näin

Vieras
lapsen etäisälle jostain syystä muuna aikana, kun on isän tapaamisvuoro.

Niin vastaako teidän exät puhelimeen? Minun exä ei vastaa milloinkaan puhelimeen ja jos olen soittanut, ilmoittaakseni/kysyäkseni jotain, saan usein veetuilu viestin perään.

Nykyään esikoisen isän kanssa kun voi taas soitellakin, niin kyllä vastaa. Lähinnä tosin soitan jos tyttö haluaa soittaa tai jos on joku akuutti juttu esim. tapaamisvaihtoon tai ajankohtaan liittyvä, jota ei jaksa monilla viesteillä ruveta sumplimaan.

Kuopuksen isälle sen sijaan ei ole mitään asiaa soitella, korkeintaan tapaamisvaihtoon liittyen esim. "missä olet tulossa" eikä tuo 1-vuotias vielä harrasta puhelinkeskusteluja.

Minä vain ihmettelen, kun saattaa mennä jopa kuukausi, ex on ihan ok ja kunnollinen. Ja sitten taas yhtäkkiä...

Lapsi olisi tarvinnut yhtä tavaraansa isältään. Soitin, ei vastannut ja sitten tuli veetuiluviesti, siiä että soittelen. Ja yllätys, teki myös oharit eli ei hakenut tänään lasta koulusta vaikka piti.

Yritän vain ymmärtää, mitä tällainen voi olla :(

Minulla on vähän vastaavia kokemuksia. Voisikohan tässä olla nainen, jota exä ei halua sinulle myöntää? Tosin en ymmärrä, miksi miehet pimittävät uusia suhteitaan.

Vastaa se jos puhelimen ääressä...yleensä voidaan puhua puhelimessa, jopa päivittäin. Hänkin voi soittaa minulle jos asiaa...vaikkei lapsista olisikaan kyse. Mutta tämäpä onnistuu vain näin eronneena :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Minä vain ihmettelen, kun saattaa mennä jopa kuukausi, ex on ihan ok ja kunnollinen. Ja sitten taas yhtäkkiä...

Lapsi olisi tarvinnut yhtä tavaraansa isältään. Soitin, ei vastannut ja sitten tuli veetuiluviesti, siiä että soittelen. Ja yllätys, teki myös oharit eli ei hakenut tänään lasta koulusta vaikka piti.

Yritän vain ymmärtää, mitä tällainen voi olla :(

jospa hänellä on päihde- tai mielenterveysongelma, kun noin ailahtelevaisesti/järjettömästi käyttäytyy?

Yhteistyössä