miten teidän työpaikassa suhtaudutaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
jos joutuu olemaan pois töistä lasten sairastelua vuoksi?tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta..itsellä edellisessä työpaikassa oltiin sitä mieltä että mummojen ja pappojen homma hoitaa sairaat lapset!!!siis just meillä ainakin mummot ja papat vielä itsekin työelämässä!!ja vaikka olisivat eläkkeellä niin eihän se heille kuulu sairaiden lasten hoito kuitenkaan..tosi omituista..hassua miten vanhemmat työntekijät joilla itsekin oli lapsia oliva unohtaneet millaista pienten lasten kanssa on....mitä kokemuksia teillä ja kommenttteja tullut töissä lasten sairastelu asiaan liittyen?

No, meillä ainakin isovanhemmat ovat työssäkäyviä ihmisiä,eivät siis pysty hoitamaan sairaita lapsiamme.

Silloin se olen minä tai mies joka jää kotiin. Miehen työpaikalla ei ole valitettu asiasta,mutta minun työpaikallani on. Joskus tuntuu,että työkaverit eivät edes usko lapsen olleen kipeä!! Työkaverit ovat n.50 vuotiaita kaikki ja ovat ilmeisesti unohtaneet kaikki pieniin lapsiin liittyvät asiat. Myötätuntoa ei heiltä heru missään lapsiin liittyvissä asioissa,enkä sitä tietysti tarvi. Asiallista käytöstä kuitenkin odotan!

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
No, meillä ainakin isovanhemmat ovat työssäkäyviä ihmisiä,eivät siis pysty hoitamaan sairaita lapsiamme.

Silloin se olen minä tai mies joka jää kotiin. Miehen työpaikalla ei ole valitettu asiasta,mutta minun työpaikallani on. Joskus tuntuu,että työkaverit eivät edes usko lapsen olleen kipeä!! Työkaverit ovat n.50 vuotiaita kaikki ja ovat ilmeisesti unohtaneet kaikki pieniin lapsiin liittyvät asiat. Myötätuntoa ei heiltä heru missään lapsiin liittyvissä asioissa,enkä sitä tietysti tarvi. Asiallista käytöstä kuitenkin odotan!

just näin meilläkin........ja se ahista kuitenkin kun tuntuu että ei uskota lapsen olleen kipeä ja sitten kyräillään ym.yms ihme kommentteja tulee...

Ei hirveän hyvi, sillä koko tuotanto seisoo jos mie olen poissa. Ja varsinkin kun nyt o käynyt niin, et jos muksu kippee ja mie hoidan sitä kotona, ni sen jälkeen mie oon ite kippee ja taasen kotona :D

Mutta nyt saan apulaisen, joka sit tuuraa miutakin jos kippeenä tai poissa olen ja tällä apurilla itselläänkin on pieni lapsi :)

Yhteistyössä