Miten teidän omat ammattihaaveet on toteutuneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutkimusmatkailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta on pitänyt tulla ainakin laulaja, lastentarhan-/ala-asteen opettaja ja hieroja. Ehkä myöskin kirjailija.

Tällä hetkellä opiskelen kauppatieteitä yliopistossa, aika epätodennäköisiltä tuntuu siis noitten ammatien toteutuminen. :D

Olisin halunnut eläinläkäriksi tai ratsupolisiiksi.
Lekuri kariutui mahdottoman huonoon todistukseen, jolla ei menty mihinkään lukioon ja poliisi mun poliisiksi epäuskottavaan kokoon ( olen 155cm :whistle: ).

[QUOTE="a.p";23866885]Siis laittakaa nyt niitä ammatteja myös vastauksiinne. :D[/QUOTE]

Eli mikä oli haave, josta jopa kaikki tiesi ja mitä sitten oikeasti tuli. Et menikö edes sinne päin. :)

Ala-asteella halusin luokanopettajaksi, yläasteella tajusin, että pääsisin helpommalla matikanopettajana, joksi halusin vielä abivuonnakin. Mun lukion opo kuitenkin ehdotti mulle, että voisin hakea TKK:lle, kun sieltä voi saada DI-paprut ja sen matikanopettajan pätevyyden samalla kertaa. No, mikäs siinä, sinne sitten vaan. Nyt oon DI ja opetan, mutta en kyllä matematiikkaa...

Musta piti tulla eläinlääkäri, kullankaivaja, parturikampaaja, laulaja, näyttelijä, taiteilija, sisustussuunnittelija, graafinen suunnittelija ja ties mikä.
Nyt haluan opiskelemaan terveydenhoitajaksi. Mikään varsinainen unelma se ei ole koskaan ollut, mutta se on järkevä ammattivalinta.

En ole lapsena edes ymmärtänyt että sairaanhoitajiakin on olemassa, tai että sekin voi olla ammatti. Aika kapea-alainen näkemys on mulla ollut siitä, mitä ihminen työkseen voi tehdä. Mä halusin olla kokki tai parturikampaaja, ilmeisesti tyttönä musta ei olisi ollut muuhun kuin kauhan varteen tai peilin ääreen...

Yhteistyössä