miten teidän uusperheissä vietetään joulut?

• Viestiketjun aloittaja vuorotellen
  • Ensimmäinen viesti
alannah
Mulla on tyttö edellisestä avoliitosta ja hän tulee viettään joulua meidän kans. Siis ihan normaalisti. No tietenki joka toinen viikon loppu menee isälleensä jouluna mutta mn luona asuu kuitenki. Tuleva joulu ollaanki kotona mieheni kans, uuden vauvan kans ja tyttöjen kans. :heart:

Peuhu
Meillä on miehelläni entisestä suhteesta poika. Mielellämme pitäisimme häntä joka toinen joulu mutta ei tule kysymykseenkään kun hänen ex ei ole löytänyt uutta miestä niin tuntee olonsa varmaan yksinäiseksi ( erosta Yli kuusivuotta) kun on vielä oman perheensäkin kanssa riidoissa. No tämä ex on niin kova riitelemään kaikkien kanssa että ei viitsitä tapella jouluista vaan poika on meillä aatto aamupaivällä vähän aikaa että voidaan jakaa lahjat.Mutta nyt on meillä yhteinen lapsi ja haluaisimme jakaa lahjat vähän myöhemmin ... saa nähdä kuinka käy. Tämä ex on haastamassa meitä oikeuteen elatusmaksuista joita haluaisi kokajan lisää vaan eli turha varmaan on meidän poikaa pyydellä jouluksi meille :(

clivia
Tänä vuonna on ensimmäinen joulu eron jälkeen.Lapset ovat joulun aatonaatosta tapaninpäiväiltaan isällään,uuden miehen lapsi äidillään.
Tarkoitus on niin että joka toinen joulu ollaan ilman lapsia ja joka toinen joulu kaikki lapset meillä.

joulumama
joka toinen joulu on kaikki 5 lasta meillä ja joka toinen toisen vanhemman kanssa. nyt vielä syntyy ensimäinen yhteinen lapsi joten vauvakin on joulun jo kotona la1.12

Sidney
Me ollaan joulu ihan perheen voimin ja sitten aaton jälkeen poika on yleensä mennyt äitillensä, viime vuosi taisi olla ensimmäinen että poika oli koko joulun äitillänsä =)

Tyttö vietti viime jouluna eka kertaa Joulun isänsä luona. Siihen saakka oli ollut joulut meidän perheen kanssa. Viime vuonna joulun alla ajattelin että tyttö on jo sen verran vanha (8v) että saa tästä lähin itse päättää missä joulun viettää. Isä asuu toisella paikkakunnalla ja koulun takia tyttö viettää siellä vain viikonlopun kerran kuussa joten voi olla että tänäkin jouluna joudumme juhlimaan ilman häntä. Viime joulu oli minulle aika vaikea kun kokoajan oli tunne että yksi puuttuu joukosta :'( Mutta niin se tuntuu varmaan isästäkin silloin kun tyttö on täällä.

nonicci
Meillä on sellainen tilanne, että tyttöni isä ei pidä mitään yhteyttä meihin joten tyttö on aina joulut ja muutenkin minulla.

Mieheni pojan äiti taasen on kuollut joten poika on aina joulut kanssamme ja muutenkin ;)

ja sit meillä on tää yhteinen vauveli.

No sepäs helppoa.... no oliskin,,,,,

Ku on toi hiton anoppi.... se mulle viime joulun tienoilla valitti että mieheni ja hänen ex(kuollut) avovaimo olivat aikoinaan sopineet että ovat joka toisen joulun miehen vanhemmilla ja joka toisen naisen vanhemmilla....

Mitäköhän se miettii sairaassa mielessään... että munko nyt pitää noudattaa tätä sopimusta????

Ja eiköhän jos tämä nainen ei olis kuollut ni heilläkin olis voinnu tulla hetki et haluavatkin olla kotonaan joulun, ilman mummoja...

En nimittäin aio astua yhtenäkään jouluaattona tälle törkeelle anopilleni kylään, korkeintaan tapaninpäivänä...jos ihan pakko on

mami33
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2004 klo 19:48 nonicci kirjoitti:
Meillä on sellainen tilanne, että tyttöni isä ei pidä mitään yhteyttä meihin joten tyttö on aina joulut ja muutenkin minulla.

Mieheni pojan äiti taasen on kuollut joten poika on aina joulut kanssamme ja muutenkin ;)

ja sit meillä on tää yhteinen vauveli.

No sepäs helppoa.... no oliskin,,,,,

Ku on toi hiton anoppi.... se mulle viime joulun tienoilla valitti että mieheni ja hänen ex(kuollut) avovaimo olivat aikoinaan sopineet että ovat joka toisen joulun miehen vanhemmilla ja joka toisen naisen vanhemmilla....

Mitäköhän se miettii sairaassa mielessään... että munko nyt pitää noudattaa tätä sopimusta????

Ja eiköhän jos tämä nainen ei olis kuollut ni heilläkin olis voinnu tulla hetki et haluavatkin olla kotonaan joulun, ilman mummoja...

En nimittäin aio astua yhtenäkään jouluaattona tälle törkeelle anopilleni kylään, korkeintaan tapaninpäivänä...jos ihan pakko on

Teillähän nyt tämä uusiperhe johon exät ei kuulu joten mun mielestä itse päätätte miten joulut vietätte.. Mitä ukkosi sanoo asiasta?

Yhteistyössä