miten teidän suhteet on alkanut?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
dfff
Tavattiin juhannuspartyissa Ruissalossa. Siihen aikaan ei ollut kännyköitä eli ei tekstailtu. Oltiin alaikäisiä ja asuttiin eri paikkakunnilla. Tavattiin vain viikonloppuisin. Viikolla lähetettiin kirjeitä toisillemme (oikein paperisia käsin kirjoitettuja) ja soiteltiin lankapuhelimeen, joita oli perheessä vain yksi. Ensimmäinen kunnollinen seurustelusuhde kummallekin.
 
Tehtiin töitä yhdessä, tavattiin siis kun otin miehen vastaan hänen tullessa työpaikalleni työhaastatteluun. Hän sai paikan, ja tehtyämme töitä tiiviisti yhdessä pari kk, oli firman pikkujoulut. Niistä se sitten lähti
Pikkujoulut oli perjantaina ja lauantaina mies sitten tuli luokseni yöksi eikä pois ole lähtenyt :heart:
Mulla oli tuolloin parivuotias lapsi.
 
kaverin luona nähtiin ja alettiin juttelee, tiesimme toisemme kyllä jo muutaman vuoden takaa, mut ei oltu ikinä ees puhuttu. Käytii syömäs, pyyteli mua usein luokseen kattoo leffaa ja siit se läks ku lämpes B) ja mulla 2 lasta. Tästä on vuosi ja asuttu puolet siitä yhdessä :whistle:
 
ensimmäinen tapaaminen oli kyllä sitä sorttia etten kehtaa siitä ääneen puhua, alkoholilla oli osuutta asiaan. Tein tyhmästi ja ois voinu käydä huonostikin. Sillä kertaa kävi kuitenki hyvin ja heräsin tuon vierestä aamulla :) Sen jälkeen nähtiinkin sitten monta kuukautta viikonloppuisin, tekstailtiin ja soiteltiin arkisin. Ja kohta vietinkin jo sitten viikotkin tän kans, sitä kesti n. 10kk kunnes muutettiin ekaan yhteiseen asuntoon.
 
ystävättäreni luona (asui vielä vanhemmillaan), jolla oli isoveli ja tämä mieheni (silloin 19v) oli sitten kyläilemässä heidän luonaan. No siinä sitten 15 vee pikkutypynä oli kiva mennä härkkimään poikia ja puristelemaan peffasta. Ja sit kerran muutaman siiderin ottaneena roikuin autonoven kahvassa, että antaisi numeronsa...ja niinhän mä pitkän ruinaamisen jälkeen sen sain. :) Edelleen yhdessä ollaan (5,5v.)
 
sara
Me löydettiin Suomi24 treffit palstalta miehen kans toisemme. Mulla oli entuudestaan 1 lapsi ja miehellä ei.

Mies kokkas mulle ensitreffeillä ja vetovoima oli heti alussa aivan mahdoton ;) Mutta eihän sitä ensitreffeillä voi sänkyyn hypätä, joten kävin kotona mutkan ja tulin illalla takaisin ;D Alusta asti edettiin vauhdilla, sillä ekaa kertaa elämässä kaikki todella loksahti paikoilleen ja sitä tiesi, että tämä on nyt se oikea.

Ite tein noihin aikoihin vuorotyötä ja lähes kaikki viikonloput olin töissä ja lapsi isällänsä, joten siinä ehti nähdä miehen kans vaikka kuinka. Pari kuukautta tavattuamme, mies tapasi poikani ja he tulivat heti oikein loistavasti juttuun, joten sen jälkeen oli helppo edetä. Mies oli lähes aina meillä ja minä miehen luona silloin, kun poika oli isällään.

Puoli vuotta tapaamisesta muutettiin yhteen ja naimisiin mentiin parin vuoden yhdessä olon jälkeen. Ja perheenlisäystäkin on tullut ;)
 
Me ollaan ihan rehellinen FB-pariskunta...

Pakko kuittaa tää ketju, sen verran huvittava alkutaival meillä...
Muistaakseni jonkun date-applicationin kautta mies bongas mut ja pyys kaveriksi... Ja sit alettiin viestitteleen aluks bookissa, sit mesessä... Sit mies soitti mulle, että on Helsingissä ja kysy haluunko tavata. No tokihan ny Rovaniemen ihme piti tavata ja sille tielle jäin. Ekat "treffit" kesti viikon, kun lähdin miehen mukaan Turkuun viettään juhannusta (älä kysy, en kysyny itekään?)

Sen viikon jälkeen mies lähtikin junalla takas Rovaniemelle, ja käsivarteen kalalle... Oli siellä 3 viikkoa, ja lähti ajaan takas etelään: tokat treffit kesti niin kauan, että vuokrailtiin mökkejä ympäriinsä etelä-Suomee (asuin kaverin nurkissa silloin) ja mä kävin töissä, mies etti töitä etelästä silä välin...

Seuraavaks haettiinkin Rovaniemeltä muuttokuorma, pakattiin mun kamat... ja muutettiin yhdessä Tampereelle. Ja tämä kaikki tapahtui kesä-syyskuun välisenä aikana 2008. Nyt on 3kk poika, heinäkuussa mentiin naimisiin...

Ja vieläkin ihmettelen välillä, että mitä mulle oikein tapahtu? :LOL:
 
Meillä ensin tutustuttiin työpaikalla 3kk, sitten muutettiin epävirallisesti yhteen (pidin myös oman asuntoni vaikken oikeastaan käynyt siellä ollenkaan :) ) Puolen vuoden kuluttua ensi tapaamisesta menimme kihloihin ja häät olivat viime kuussa.
Tunsimme heti olevamme samalla aaltopituudella ja työnkuva on sellainen jossa tutustuu ihmiseen melko perusteellisesti lyhyessä ajassa. Miehellä on kaksi teini-ikäistä lasta ed. liitosta,hyvin tulemme kaikki toimeen ja hekin hyväksyivät innolla ajatuksen uudesta vauvasta kunhan sellainen meille suodaan Yritetty on mutta ei onnistanut ainakaan vielä :ashamed:
Saattaa kuullostaa aika hätiköidyltä meidän eteneminen mutta kun on perusarvot samat ja luonteenpiirteet täydentävät toisiaan niin arki sujuu hyvin. Välillä toki ristiriitoja ja mökötystä mutta meillä sovittu että periksi ei anneta ja rakkautta pidetään yllä arjen keskellä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:
kun olette tavanneet miehenne. Tekstailitteko usein, näittekö usein? vai etenittekö pikkuhiljaa? oliko jommallakummalla lapsia ennestään?
Kun tapasin mieheni, ei oltu kuultukaan tekstiviesteistä :LOL: :LOL: :LOL:

Mies oli kyttäillyt mua vuosikaupalla ja sitten tuli ravintolassa juttelemaan. Siitä se lähti, ja olen miehen eka tyttöystävä. Suoraan alettiin vaan seurustella ja samana vuonna muutettiin yhteenkin.
 
yks
Pari vuotta kulettiin vaan samassa kaveriporukassa, mies oli ihastunu muhun jo pitemmän aikaa, mä en taas ollu yhtää kiinnostunu. Pikku hilijaa huomasin että tyyppihän oli oikeinkin mukiinmenevä ja sit oli semmosta pientä silmäpeliä pari kuukautta, kunnes mies rohkastu kysymään mun ajatuksia hänestä.. Siitä se sit lähti. Ennen seurustelua ei juurikaan tekstailtu, oltii vähä ujoja molemmat näyttämään tunteitamme :) Ei lapsia kummallakaan silloin.
 
Facebookissa törmäsin ja lisäsin kaveriksi. Teini-ikäisenä olin ihastunut siihen. Facebookissa, tekstaillen ja mesettäen pidettiin aluksi yhteyttä. Kun tunnustin asian exälle, ero laitettiin vireille jne, nähtiin myös IRL. Meni siinä siis kai kuukausi tms, ennen kuin tavattiin, en nyt ole ihan varma.
 

Yhteistyössä