Hei,
Poikani 4,5kk syö 2-3 krt yössä + nukutus rinnalle (iltapala) ja nukahtamisesta 0,5h:n päästä heräytymisestä nukutus rinnalle. Tossa just heräs pari viikkoa tunnin välein ja yritin rintaa tarjota joka välissä, mutta eihän hällä nälkä ollut vaan uudet taidot mielessä eli treenit.. Sängyssä ollaan 20-07. Perhepeteillään, niin ei tartte mun nousta sängystä koko yönä kuitenkaan ja saadaan läheisyyttä puolin ja toisin.:heart:
Olen asennoitunut siihen 6kk:n täysimetykseen lapsentahtisesti (tosin syöntimäärät meillä kuitenkin aika vähäsiä), enkä halua lapseni mahaa ylitäyttää pullolla tai kiinteillä saadakseni itse yhtäjaksoisempaa unta. Kylläisyydensäätely on tärkeä taito ja olen hyvin onnellinen imetyksen onnistumisesta ja siitä, että lapsi saa itse säädellä syömänsä määrät!
Vicky10 meidän poika on aina nukatanut tissiin muutamia vahinkoja lukuun ottamatta. Jotkut tätä (-kin) kauhistelee, kun ei sit kuulemma nukahda hoidossa.. Juu, yhtä joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä tulevaa iltahoitotarvetta varten me luovumme helposta ja meidän lapsellemme sopivasta tavasta nukahtaa.. Uutta opetellaan sit ku vanha ei toimi.
Muoks.:Niin siis nukahtaahan tuo poika tieten päivällä vaunuun, syliin, autoon.. Ettei nyt ihan aina vain tissiin.