Miten "tehdään" tyttölapsia? Entä poikalapsia? Onko tekotavassa eroa. ;)

Mikäs se olikaan se vanha uskomus, oikeasta pallista poikia ja vasemmasta tyttöjä :LOL: vai kumminpäin liene ollut... voisipa vaan siippa olla ihmeissään kun kouraisis seuraavan kerran toisen palluroisen napakkaan otteeseen halutunlaisen tulokset varmistamiseksi :LOL:.

pitikös se kirves olla sängyn alla jos poikia haluaa?

poikasiittiöt kuulemma elää vähemmän aikaa eli pitää tähdätä lähelle ovulaatiohetkeä.tyttösiittiöt on sitkeempiä eli niitä tulee sit kun poikasiittiöt on jo kaput.:D

omassa kaveripiirissä kaikki on saanu samaa merkkiä eli on joko poikia tai tyttöjä.itse tässä jännään vahvistaako poikkeus säännön vai ei ,nimittäin meillekin povattu toista tyttöä.
:D
HeMa rv 38+4

Jep, laitat kirveen ja muita työkaluja sängyn alle, jos poikaa toivot ja tyttöä tehdessä sängyn alla tulis olla ompeluvehkeet. :LOL: :LOL: Meillä on hedelmöittyminen tapahtunut vappuna, työläisten päivänä, eikä ollu tavaraa sillon sängyn alla. Eipähän taidettu edes työstää tätä sängyssä... :whistle: Tyttö on tulossa. :)

eva & helmi 34+3

On kai ihan tieteellisesti perusteltu, että sukupuoleen voisi pikkuisen vaikuttaakin... Nimittäin olen jostain lukenut, että "poikasiittiöt" ovat nopeampia ja elävät vähemmän aikaa kuin hitaammat "tyttösiittiöt", jotka ovat pitkäikäisempiä. Näin ollen siis jos on yhdynnässä ennen ovulaatiota ja siittiöt jäävät munanjohtimeen odottamaan ovulaatiota, selvitytyy "voittajaksi" tyttösiittiö. Jos taas hedelmöittymiseen johtavassa yhdynnässä on juuri ovulaation aikoihin, ehtii nopeampi poikasiittiö todennäköisesti ensin perille ennen kuin ovulaatio on ohitse.

Lisäksi olen lukenut, että mikäli yhdyntöjä on useammin (vähintään joka toinen päiva), tulee todennäköisemmin tyttövauva, koska useat siemensyöksyt vähentävät poikasiittiöiden määrää spermassa.

Nämä siis olen lukenut useasta hedelmällisyyttä ja raskautumista käsittelevästä kirjasta.
Ja jos ei tieteellistä perustetta olisikaan niin ainakin 50%:n todennäköisyydellä tulee sitä sukupuolta olevan vauva, jota toivookin ;)

Carmen ja Nirppu-tyttönen - jota muuten työstettiin ihan "urakalla" ja pääasiassa ennen ovulaatiota :D

Tätä tyttöä on kans työstetty ihan urakalla pidemmän aikaa ja ihan mihin aikaan kiertoa tahansa... Että tätä voi kyllä kutsua paitsi hedelmöittymisajankohdan, myös tekemisen määrän vuoksi työläisvauvaksi... :D Juu ja mä oon lukenu kans nuo samat kuin sä Carmen, ja uskon että niissä on ihan perääkin.

Kiin: Mikä on IVF? Tai no, voinhan sen kyllä googlettaakin...

Alkuperäinen kirjoittaja evaellen:
Kiin: Mikä on IVF? Tai no, voinhan sen kyllä googlettaakin...
IVF= munasolut hedelmöitetään siittiöillä labrassa ja siirretään kohtuun.
Miulla on munanjohtimet tukossa niin en voi luomusti tulla raskaaksi :( Omat solut oli käytössä, ne toimii niinkun pitääkin, ei tarvinnu käyttää luovutettuja :) Pakkaseen jäi vielä odottamaan 3 alkiota, joten Myllä on mahollisuus saada pikkusisar/-veli :heart: (noin puolet alkioista selviää sulatuksesta)

Jahas, no sitten kaikki todennäköisyydet on tytön puolella meillä... Stressiä oli ja ajankohta oli viikko jälkeen oviksen ja mitäkähn vielä... Tätää työstettiin kyllä ihan muualla kuin punkassa, mutta ika aktiivisesti kuitenkin :LOL:

Meillä tuli esikoiseksi poika, jota "työstettiin" vähintään kerran päivässä :whistle: tai joskus useimmin.. Suhde silloin aika tuore niin ja molemmat teki yövuorossa töitä niin päivät meni mukavasti sängyssä :kieh:

Nyt odotan toista, josta todennäköisyys ilmeisesti tytön puolella (n. joka toinen päivä yhdynnässä), mutta poika sieltä tuli viimeksikin ja itsellä myös aika vakuuttunut olo siitä että poika tulis nytkin.. Vkolla 26 ollaan että vielä saa jokusen hetken jännittää kumpi tulee =)

Luin lehdestä, että jos haluaa tytön, niin pitää rakastella tiheään, jos pojan niin pitää pihdata petipuuhia. X-siittiö on suurempi ja hitaampi ja kestävämpi kuin Y-siittiö... ja että stressaantuneille pareille syntyy enemmän tyttöjä...

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
Mulle sano aikoinaan yks tuttu et hyvät rakastajat tekee tyttöjä.. =)
ei kyllä varmaan auta tohon kysymykseen sit mitenkään :LOL:
Joo näinhän sitä sanotaan, että tosirakastajat tekee tyttöjä
:D Ja että miehet tekee tyttöjä, pojat tekee poikia ja sekatyömiehet molempia :D

Hei

Kannattaa mennä : http://www.babyhopes.com/ovulation-calendar.html

Eli sieltä saa tarkat ohjeet miten tehdä poikia tai tyttöjä. Voit tehdä suunnitelman moneksi kuukaudeksi.

Perusajatus on kuitenkin se että jos haluaa tehdä tyttöjä niin
-harrastaa seksiä 2-3 päivää ennen ovulaatiota.
-Eli suositus on että joka päivä kuukautisten jälkeen siihen asti kunnes ovulaatioon on enää 2-3 päivää.
-->Ota siis selville ovulaatiosi ja VÄLTÄ seksin harrastamista ovulaation aikana ja 2 päivää ennen ovulaatiota sekä ovulaation jälkeen pari päivää. Taas vähän ennen kuukautisia voit harrastaa sekä taaaas ehdottomasti kuukautisten jälkeen joka päivä pari päivää ennen ovulaatiota.

Onnea yritykseeen!!

Muita vinkkejä yleisesti raskaaksi tulemiseen on:
-syö runsaasti foolihappoa jo ennen kuin alat yrittämään raskautta-->
suosittelen ostamaan multivitamiinin raskaille, jonka lisäksi voit vielä erikseen ostaa b vitamiinipurkin ja syödä sieltä 1 pillerin tuon multivita raskaille lisäksi

T:Janna

Yhteistyössä