Miten tehdään näyttävä pursotus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Homma lähtee oikeista välineistä ja aineista. Kunnon tylla ja kermavaahdon sekaan vaniljkreemijauhetta että siitä tulee tukevampaa. Sitten vaan netistä ettit minkälaista haluat tehdä.

[QUOTE="sondersson";25843267]Homma lähtee oikeista välineistä ja aineista. Kunnon tylla ja kermavaahdon sekaan vaniljkreemijauhetta että siitä tulee tukevampaa. Sitten vaan netistä ettit minkälaista haluat tehdä.[/QUOTE]

Juuri näin! Vaniljakreeminjauheen ja kunnon tyllän kanssa olen itse onnistunut tekemään oikein sieviä pursotuksia, vaikken mikään erityinen kakkujen harrastaja olekkaan :)

Ja tosiaan, Kinuskikissan sivuilla on oikein hyvät ja yksityiskohtaiset pursotusohjeet!

ei tykkää vaniljakreemistä kun siitä tulee sellainen rasvainen niin ihan paksuksi vaahdotettu vispikerma on tosi hyvä. Itse teen FloraVispillä tai vispikermalla aina pursotukset. En voi sitetää sitä rasvakermasekoitusta (vaniljakreemiä) menee täytteenä,mut ei pursotuksissa. Muista myös,että kermaa saa olla ihan reilusti

ei tykkää vaniljakreemistä kun siitä tulee sellainen rasvainen niin ihan paksuksi vaahdotettu vispikerma on tosi hyvä. Itse teen FloraVispillä tai vispikermalla aina pursotukset. En voi sitetää sitä rasvakermasekoitusta (vaniljakreemiä) menee täytteenä,mut ei pursotuksissa. Muista myös,että kermaa saa olla ihan reilusti

mä oon samoilla linjoilla. ja teen aina pursotukset flora vispillä, siitä tulee topakkaa vaahtoa ilman jauheitakin. ja maistuu raikkaalle :)

FLORA VISPI sanon minäkin! :)
Miehen sisko laittaa aina kuohukerman sekaan maustamatonta tuorejuustoa, hyvä tulee näinkin, ehkä hiukka jämäkkää minun makuuni.. :)

Puhutaanko samasta asiasta, kun puhutaan vaniljakreemijauheesta?

Itsekin käytän tota Flora Vispia, johon lisän sellaista vaniljekreemijauhetta (saa esim. Prismasta isossa purkissa) ihan pikkasen (olisiko se suhde joku 1rkl jauhetta per purkki kermaa). Minusta ei vaikuta makuun mitenkään, eikä koostumukseenkaan. Tekee vaan pursotuksesta tasaisemman.

Yhteistyössä