voi kyynel...Alkuperäinen kirjoittaja fff:En ymmärrä mikä naurattaa. Eikä mun tarvikaan. Ei siis iske mihinkään nauruhermoon.
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja linda:No taisi olla senmoinen.Alkuperäinen kirjoittaja Vivian:Ai Lindströmin pihvi vai?
linkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Hih. Muhun ei nyt ja iske...tosin tiedän, että jos lukisin tätä illalla ennen nukkumaanmenoa sopivassa mielentilassa, niin...
Mä repesin aikanaan totaalisesti sille mitä tekisti jos löytäisi miehesi laatikosta... -ketjulle.
Joo se oli kans aika hulvaton ketju... aika helmi =)Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Hih. Muhun ei nyt ja iske...tosin tiedän, että jos lukisin tätä illalla ennen nukkumaanmenoa sopivassa mielentilassa, niin...
Mä repesin aikanaan totaalisesti sille mitä tekisti jos löytäisi miehesi laatikosta... -ketjulle.
Alkuperäinen kirjoittaja :D:tästä tulee mieleen joku kummeli-sketsi
"lakaskaa piha"
- menee tovi -
"mitä perkelettä"
"me lahdattiin siat"
En löytänyt...Alkuperäinen kirjoittaja juupsis:linkkiä?Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Hih. Muhun ei nyt ja iske...tosin tiedän, että jos lukisin tätä illalla ennen nukkumaanmenoa sopivassa mielentilassa, niin...
Linquisti tekee sen varmaan KIELESTÄ, mutta Lindströmin pihviin tulee jauhelihan lisäksi punajuurta raastettunaAlkuperäinen kirjoittaja linda:apua kaivailisin nyt huomiseksi.
Ihan paras!Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:http://kaksplus.fi/keskustelu/t808334
Tää oli kans aika hauska