miten tehdään se perunamuusijauheliha loota?.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Siis ensin tavis perunamuusi ja jauheliha käristetään sit voideltuun vuokaan kaadetaan tuo perunamuusi johon on sekotettu jauheliha.? Kauan paistetaan? Noinko se tehdään? En oo koskaan tehny.

Joo löysä muusi ja jauheliha sekaan. Ei mitään munamaitoja - YÖKS!. Ja 200 astessa ja 30-45min. Itse teen sen Felixin perunamuusijauheesta aina, kun en jaksa tehdä muusia sitä varten oikein perunoista itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Räpylä:
Noin sen teen ku kuvailit (ja toki maustan lihan mutta kaipa sen tajuat ihan itekki) ja pidän 200 asteessa sopivan aikaa. Se onki hyvää, pitäiskö tänään tehdä sitä illalla :p

Ok. Kiitti tiedosta. En laita sit munamaitoa ku ei oo pakko. Menee vielä pilalle ku kämmäilen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Noin sen teen ku kuvailit (ja toki maustan lihan mutta kaipa sen tajuat ihan itekki) ja pidän 200 asteessa sopivan aikaa. Se onki hyvää, pitäiskö tänään tehdä sitä illalla :p

Ok. Kiitti tiedosta. En laita sit munamaitoa ku ei oo pakko. Menee vielä pilalle ku kämmäilen. :)

Joo en uskaltais mäkää munamaitoo laittaa :D Saisin varmaan aikaiseksi perunamuusijauhelihamunakkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Joo en uskaltais mäkää munamaitoo laittaa :D Saisin varmaan aikaiseksi perunamuusijauhelihamunakkaan.

:)

Mä teen ton vanhanpojan niin et käristän jauhelihan oikein rapsakaks ja maustan hyvin, sit teen perunamuusin kattilaan normaalisti ja sekoitan jauhelihan sinne sekaan ja syömään. En pistä enää uuniin ja ah ku hyvää on, nam :D

Yhteistyössä