Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kypsennän broilerin koivet uunissa. Teen currykastikkeen, "revin" koivista lihat ja laitan ne kastikkeeseen vielä kiehumaan siksi aikaa kun keitän riisin. Halpaa ja hyvää =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kypsennän broilerin koivet uunissa. Teen currykastikkeen, "revin" koivista lihat ja laitan ne kastikkeeseen vielä kiehumaan siksi aikaa kun keitän riisin. Halpaa ja hyvää =)
Taitaisi onnistua myös tehdä broilerin fileestä tai rintaleikkeistä. Itse en noita kanankoipia juurikaan kääääytä kun ei niissä ole mitään syömistä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kypsennän broilerin koivet uunissa. Teen currykastikkeen, "revin" koivista lihat ja laitan ne kastikkeeseen vielä kiehumaan siksi aikaa kun keitän riisin. Halpaa ja hyvää =)
Taitaisi onnistua myös tehdä broilerin fileestä tai rintaleikkeistä. Itse en noita kanankoipia juurikaan kääääytä kun ei niissä ole mitään syömistä.
![]()
Sekoitatko koivet siipiin? Tai niihin pelkkiin "pohjeosiin"? Koko reisi-koivissahan on tosi paljon lihaa, ja just sitä mehevää lihaa. Uskon, että ohjeen antaja tarkoitti niitä, missä on reisi mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:Alkuperäinen kirjoittaja mamma:Kypsennän broilerin koivet uunissa. Teen currykastikkeen, "revin" koivista lihat ja laitan ne kastikkeeseen vielä kiehumaan siksi aikaa kun keitän riisin. Halpaa ja hyvää =)
![]()
Sekoitatko koivet siipiin? Tai niihin pelkkiin "pohjeosiin"? Koko reisi-koivissahan on tosi paljon lihaa, ja just sitä mehevää lihaa. Uskon, että ohjeen antaja tarkoitti niitä, missä on reisi mukana.
Siis tarkoitin juuri kanankoipia, ei mitään hornetin kokoisia. Minulla niihin ei jää juuri mitään syötävää kun eka siivoon niistä tarkkaan kaikki lutrut yms pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:Minä en jaksa nähdä vaivaa, joten teen aina Blå Bandin currykastikkeeseen ja ihan siitä broiskujauhelihasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niis koivissa on oikeesti aika pahan makuista lihaa kun vertaa vaikka niihin rintaleikkeisiin vai mitä ne nyo.