Miten teen halloween-asut lapsille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Kaveri kutsui halloweenbileisiin, mutta mitä ihmettä lapsille päälle? Miten minä mitään osaan tehdä? Mennään varmaan tylsästi mustissa vaatteissa vaan.. Aattelin että pojasta tulis hyvä vampyyri kun on niin kalpea, mutta ei kai alle 3v anna minkään tekohampaiden pysyä suussa. Kulmahampaitalöytyy kyllä pikkusen omastakin takaa. :laugh:
Likasta vois tehdä noidan tai mustan kissan. Mitäs niihin tarttis? OIsko muita ideoita? Viittisköhän vauvalle laittaa jotain?

eli lapset on
tyttö 12/2001
poika 01/2005
poika 12/2006

Osta kaikille vaikkapa ihan vaan valkoiset perushalppispaidat ja trikoohousut, pese ne koneessa mustan värinapin kanssa mustiksi.. Ja sit semmosella valkoisella kangasvärillä piirrätte niihin luurangonkuvat? Ja niin..Kypärämyssyt ois hauskat kans..Sais enempi "kallomaisen" pään..

Kissa: musta trikoopaita ja pitkikset, ompele housuihin häntä, päähän kissankorvat(saa varmaan Tiimarista tms), ja kasvoihin vähän kissameikkiä(nenä, viikset tms)
Vampyyri: musta viitta, mustat vaatteet, mustaa meikkiä silmien alle tms.

vauvasta...mun sisko teki kerran 6kk:sta c-vitamiinin, oranssi haalari päälle ja päähän panta mihin oli ommellut c kirjaimen :D

Mie haaveilen, että saisin ommeltua lapsilleni tonttuasut tässä loka-marraskuussa..Sais molemmille samanlaiset (86 senttisen ja 130 senttisen) ja sit sais otettuu joulukorttikuvat. Ja oispa yksilöllisetkin.

Noita:Osta lapsille noita hattu,pue hänelle musta mekko ja paita.Pätee myös pääsiäisenä.Asun kruunaa luutaVampyyri:Osta vampyyri hampaat,musta viitta,(pojat)mustat housut,(tytöt)musta hame,ja musta paita.Asun kruunaa Kruunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Angel-Girl231:
Noita:Osta lapsille noita hattu,pue hänelle musta mekko ja paita.Pätee myös pääsiäisenä.Asun kruunaa luutaVampyyri:Osta vampyyri hampaat,musta viitta,(pojat)mustat housut,(tytöt)musta hame,ja musta paita.Asun kruunaa Kruunu.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Kissa: musta trikoopaita ja pitkikset, ompele housuihin häntä, päähän kissankorvat(saa varmaan Tiimarista tms), ja kasvoihin vähän kissameikkiä(nenä, viikset tms)
Vampyyri: musta viitta, mustat vaatteet, mustaa meikkiä silmien alle tms.

vauvasta...mun sisko teki kerran 6kk:sta c-vitamiinin, oranssi haalari päälle ja päähän panta mihin oli ommellut c kirjaimen :D

Kummitus asu on aina yhtä helppo ja karmaiseva asu-valinta. Ota vanha lakana ja leikkaa siihen silmänaukot. Helppo tapa saada kasvava lapsi tyylikkääksi halloweeninä:)

Pukee tytön kauniiseen prinsessa-asuun ja kasvoväreillä luurangon naama naamaan. Söpön karmiva pikkuprinsessa on valmis! (Tepsii isompiinkin tyttöihin mutta ei poikiin)=)

help! minun luakka järjestää perjantaina halloween juhlat mutta minulla ei ole mitään pukua ja haluaisin iskeä yhen pojan mutta hän ei tykkää kamalan karseisya tytöistä tarvisin äkkiä apua!

help! minun luakka järjestää perjantaina halloween juhlat mutta minulla ei ole mitään pukua ja haluaisin iskeä yhen pojan mutta hän ei tykkää kamalan karseisya tytöistä tarvisin äkkiä apua!

Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Kaveri kutsui halloweenbileisiin, mutta mitä ihmettä lapsille päälle? Miten minä mitään osaan tehdä? Mennään varmaan tylsästi mustissa vaatteissa vaan.. Aattelin että pojasta tulis hyvä vampyyri kun on niin kalpea, mutta ei kai alle 3v anna minkään tekohampaiden pysyä suussa. Kulmahampaitalöytyy kyllä pikkusen omastakin takaa. :laugh:
Likasta vois tehdä noidan tai mustan kissan. Mitäs niihin tarttis? OIsko muita ideoita? Viittisköhän vauvalle laittaa jotain?

eli lapset on
tyttö 12/2001
poika 01/2005
poika 12/2006

Kannattee ensiksi miettiä mikä haluaisi olla.Sitten suunnittelet sen paperille minkä laiseksi haluaisit sen.Jos haluat esim olla:kissa KAnnattee aloittaa korvista itse tein kissan korvat sanomalehdistä koska en ehtinyt käydä kaupassa ja maalasin korvat.Käytä kaikkea mahdollista materiaalia :D DD

meen kaverin bileisiin mul on kisu naamari riittääkö se et lattaa sen pitkikset,paidan ja keksii hännän?
Ja sit mä laitan mekon ja puuhkan nii onko se hyvä musta kissa?

mun nimi olis siä käheekisu.tepsii joka kerta kokeilkaa:)

mä kin meen kaverin halloween juhliin. ajattelin olla vapyyri mutta miten pukeutua?
eikä täällä ole tiimariA tai mitään muuta kaupaa mistä vois ostaa asun=(
eikä ole menoa jysväskylään tai viitasaarelle eikä haapajärvelle missä niitä kauppoja olis=(
auttakaa viimestä perjantaine pitää kesiä jotain !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tässä olis hyvä (ja melko halpa) halloween asu:
(Hullutiedemies)
-Kirpparilta resuinen & valkoinen miestenpaita
-Lasit, voi vääntää rautalangastakin
-Valkoiset Leggingsit (tytöillä) ja valkoiset/mustat housut (pojilla)

Ja niistä voi muovata upean Hullu tiedemies- asunn (:

Yhteistyössä