Miten te vietätte uutta vuotta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja memmu89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ollaan kotona, ja meille tulee ystäväperheitä kylään =)
syödään tacoja ja jotain hyvää jälkkäriä, ammutaan
raketteja pitkin iltaa, riippuen kelistäkin =) lapset menee nukkumaan kun
väsyttää ja aikuiset ottaa vähän kuoharia =) kivaaaaaaaaaaa!

Kotona ollaan. Ankanrintaa ja hyvää viiniä, illaksi kenties perunasalaattia ja nakkeja. Valkosuklaajuustokakkua jälkkäriksi :) Ammutan/katsellaan raketteja ja istutaan ilta, kenties kavereita tai naapurit tulevat käymään :)

Mä olen kahden nuorimmaisen kans kotona. Ukko töissä, vanhin menee kapakkaan ja toiseks vanhin kavereilleen.Lupas ampua muutaman näyte raketin pienimmille ennen lähtöönsä, mäkun en niihin koske. Loppuillan kun lapset nukkuu vietän normi illan, mä ja töllö :whistle:

kotona ollaan, grillataan nakkeja, muuta syötävää perunasalaatti, fetasalaatti, lihapullat ja pizzaa ja patonkia muutamalla eri levitteellä. Muutama raketti ammutaan.

Ihan kotona perheen kanssa + systeri ja sen mies ja mun vanhemmat tulee meille. Systerin mies lupas tehdä porosalaattia ja mä lupasin hoitaa loput tarjottavat. En ole vielä ajatellut mitä sitä keksis, mutta jotain lapsille maistuvaa tarttee olla :)

Meitä tulee olemaan täällä siis 10 paikalla joten ideoita otetaan vastaan??!!!!!

Mies lähtee juhlii kaverinsa luokse ja tulee jotain muitakin sen kavereita. Mää vietän todellisen itteni hemmottelu uuden vuoden. Katon pari leffaa, käyn ulkona kävelemässä ja kattomassa raketteja, sen jälkeen kasvonaamio naamaan, pitkä vaahtokylpy, sit syön nakkia ja perunasalaattia :D .

Syömme meidän perheen uudenvuodenaatto perinne ruokaa, eli uuniperunoita. Varmaan syödään jo alkuillasta, koska mies töissä yön.
Kuopus varmaan nukahtaa siin about ysiltä, sit isompien lasten kans pelataan tai ehkä katotaan joku elokuva tms.

Meillä on villiäkin villimpi uudenvuoden aatto tiedossa :xmas:

Ekana mennään lasten liikunnan ihmemaahan, minä ja ystäväni & lapsemme; mun 6 v tyttö, mun 4 v poika, kaverin 7 v poika, kaverin 6 v poika ja kaverin 8 kk tyttö.

Sen jälkeen katsotaan ilotulitus (lasten ilotulitus kello 18) ja mennään kaverin luo/tullaan meille syöpöttelemään ja ottamaan pari sidukkaa (kyllä; lasten läsnäollessa :attn: ). Ehkä ammutaan pari rakettia.

Molempien miehet ovat töissä uutenavuotena.

Ihan kotona ollaan.. Käydään lasten kanssa illalla pihalla sytyttämässä muutamat tähtisädetikut ja sitten kotiin iltapuuhiin. Ruoasta ei tietoa muuta kuin että varmaan illlalla napostellaan juustoja ja keksejä mitkä jäi tässä joulumähkyssä syömättä :D

Yhteistyössä