Miten te uskallatte ostaa huuto.netistä ja vastaavista mitään?? *home*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en ostaisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en ostaisi

Vieras
Vaikka mitään homepilkkuja ei olisikaan (mitä monet etsii), niin ettehän te tiedä millaisessa hometalossa niitä on pidetty. Sädesieni ainakin leviää tosi nopeasti tavaroiden mukana. Itse en altistaisi perhettäni homeelle. Tiesittekö että home voi aiheuttaa tappavia sairauksia varsinkin pikkuvauvoille?

Jos noin hysteerinen oot niin sä et varmaan uskalla edes kirjastosta lainata kirjoja? Tai päästää kotiis vieraita, nehän voi herranjumala vaatteissaan tuoda vaikka mitä itiöitä? On varmaan viisainta ettet itekään käy missään, ettei vaan muualta tule matkassa mitään vaatteiden mukana.

Miten uskallat ostaa mitään uutena? Etenkään jos ne on rehattu jostain Kiinasta? Homehtuuhan siinä matkalla vaikka miten paljon tavaraa kun laivalla lähtevät kohti Suomea, vaikka on kyllänsä kovat homeenestoaineet, kovimmat mitä täkäläiset lait vain sallii tuotteille. Tai mistä tiedät missä kunnossa kaikki varastot maahantuojalla on. Tai sitten itse lastentarvikkeiden myyjällä joka ne loppupeleissä myy sulle? Eli ei taida se viimeinen käyttäjä olla aina se pahin, vaikka sillä jotain asunnossa olisi, voi sen homeen saada muualtakin matkaansa. Riittää että säilytät pihalla vaunuja -> pihalla hometta aina -> hups, homepilkkuja!

Joo, oon homeallergikko. Ja yhtä usein kuin asuintalot, on myös kaikenmaailman muut varastot, koulut, työpaikat ym. homeessa. Puhumattakaan riskeistä noiden tuotteiden osalta, mitkä laivalla rahdataan tänne, vai luulitko että vaunuja tuodaan muutama satatuhatta Eurooppaan ihan lentokoneilla vuodessa?

Yhteistyössä