V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö vastasyntynyttä saa sinne peräkärryyn sen 4 v:n kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö vastasyntynyttä saa sinne peräkärryyn sen 4 v:n kanssa?
Ei taida vastasyntyneelle löytyä niin pientä pyöräilykypärää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:täällä ainakin eskarilaisille on taksi kuljetus jos on noin pitkä matka,hakevat kotoa ja tuovat takaisin,en muista et pitikö vanhempien joku pikku summa maksaa..kannattaa kysellä!
Alkuperäinen kirjoittaja Hiphei:Kuljetuksen saa vain jos lähimpään eskariin yli 3/5km.
Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Mä en veisi ollenkaan ellei saisi kaupungilta/ kunnalta kuljetusta.
Paljon teillä on kilometrejä kotoa eskariin ?
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Minä vein koko viime syksyn eskarilaisen kävellen eskariin. Mukana kulki joka päivä 5kk, 2,5v , 4v ja eskarilainen. Matkaa on 2 kilometriä, mutta ajallisesti meni joka aamu tunti ja päivällä taas tunti.
Onneks nyt on auto käytössä välillä ja eskarilainen on saanut itekseenkin matkaa kävellä kun on halunnut. Olihan tuo syksy aika rankka kun puoli päivää meni kuljetukseen, käytiin vaan syömässä ruoka kotona ja taas mentiin.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Minä vein koko viime syksyn eskarilaisen kävellen eskariin. Mukana kulki joka päivä 5kk, 2,5v , 4v ja eskarilainen. Matkaa on 2 kilometriä, mutta ajallisesti meni joka aamu tunti ja päivällä taas tunti.
Onneks nyt on auto käytössä välillä ja eskarilainen on saanut itekseenkin matkaa kävellä kun on halunnut. Olihan tuo syksy aika rankka kun puoli päivää meni kuljetukseen, käytiin vaan syömässä ruoka kotona ja taas mentiin.
Ihanaa, että jotkut jaksavat vaan asennoitua ja tehdä asian niin kun on, ilman suurempaa draama
Itselläni eskari-kuljetukset edessä ensi syksyllä, eskarilaisen lisäksi silloin 1v ja 4v. Lähimpään eskariin vajaa 5km, tosin kaikki muutkin palvelut saman matkan päässä. Eli kakkosauton kulut on vaan kärsittävä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Minä vein koko viime syksyn eskarilaisen kävellen eskariin. Mukana kulki joka päivä 5kk, 2,5v , 4v ja eskarilainen. Matkaa on 2 kilometriä, mutta ajallisesti meni joka aamu tunti ja päivällä taas tunti.
Ihanaa, että jotkut jaksavat vaan asennoitua ja tehdä asian niin kun on, ilman suurempaa draama
Itselläni eskari-kuljetukset edessä ensi syksyllä, eskarilaisen lisäksi silloin 1v ja 4v. Lähimpään eskariin vajaa 5km, tosin kaikki muutkin palvelut saman matkan päässä. Eli kakkosauton kulut on vaan kärsittävä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Minä vein koko viime syksyn eskarilaisen kävellen eskariin. Mukana kulki joka päivä 5kk, 2,5v , 4v ja eskarilainen. Matkaa on 2 kilometriä, mutta ajallisesti meni joka aamu tunti ja päivällä taas tunti.
No mites teillä kunnan koulukuljetukset, silläkai se lapsi menee eskariin?
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Minä vein koko viime syksyn eskarilaisen kävellen eskariin. Mukana kulki joka päivä 5kk, 2,5v , 4v ja eskarilainen. Matkaa on 2 kilometriä, mutta ajallisesti meni joka aamu tunti ja päivällä taas tunti.
Niinpaljon kun kunnan sivuilta olen selkoa saanut, niin koulukuljetus alkaa vasta 1. luokalta.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja e:Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti:Minä vein koko viime syksyn eskarilaisen kävellen eskariin. Mukana kulki joka päivä 5kk, 2,5v , 4v ja eskarilainen. Matkaa on 2 kilometriä, mutta ajallisesti meni joka aamu tunti ja päivällä taas tunti.
Niinpaljon kun kunnan sivuilta olen selkoa saanut, niin koulukuljetus alkaa vasta 1. luokalta.
peesi tähän. jos et saa kunnalta kuljetustaAlkuperäinen kirjoittaja Kaisa:mäki miettisin tuossa tapauksessa et laps olis kokopäiväisesti hoidossa, ja mies veis töihin lähtiissä + tois tullessaan. Ja hoitopaikka hoitaisi koulukyydityksen