Miten te tekisitte? (aikaisesta lennosta kyse)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menen ensi viikolla muutamaksi päiväksi Lontooseen tapaamaan Briteissä opiskelevaa kaveriani. Varasimme hotellin sunnuntaiksi, koska kaverin pitää lähteä kotikaupunkiinsa illalla jotta ehtisi luennolle, ja mulla lähtee lento aamukasilta, joten ajattelin mennä jo su-iltana Heathrow'lle ja nuokkua siellä yön. Mua alkoi nyt kuitenkin mietityttämään, että onko mun kuitenkaan turvallista nukkua jollain penkillä lentokentällä, pääsenkö sinne international-alueelle edes sunnuntaina jos lento lähtee vasta maanantai-aamuna? Kyseessä siis budjettireissu, joten ''turhaan'' en viitsisi mihinkään lentokenttähotelliin mennä nukkumaan huonosti ja maksaa siitä ''ilosta'' lähes satasta.

Miten te (budjettireissuja tehneet) tekisitte? Yö lentiksellä vai hotlassa?

Mulle ei tulisi mieleenkään lähteä reissuun ilman kunnon majoitusta jokaiseksi yöksi. Niin persauki en matkustele ettei olisi vara maksaa vielä yhdestä hotelliyöstä.

[QUOTE="Jep";24781890]Mulle ei tulisi mieleenkään lähteä reissuun ilman kunnon majoitusta jokaiseksi yöksi. Niin persauki en matkustele ettei olisi vara maksaa vielä yhdestä hotelliyöstä.[/QUOTE]

Juu ei ole kyse siitä, etteikö olis varaa, vaan siitä, että se raha olis pois jostain kivemmasta kuin meluisasta lentokenttähotellista. Ja kun mä tiedän, etten kuitenkaan saa siellä nukuttua, koska mun pitää herätä niin aikasin. :) No, saahan sen varattua paikan päälläkin.

Hyvin se menee :-) monta yötä olen Heathrowin kentällä nuokkunut :-) aikuinen tekee mitä vaan, lasten kanssa sit eri juttu. ymmärrän pointtis very well, turha maksaa kallista huonetta

[QUOTE="aapee";24781934]Juu ei ole kyse siitä, etteikö olis varaa, vaan siitä, että se raha olis pois jostain kivemmasta kuin meluisasta lentokenttähotellista. Ja kun mä tiedän, etten kuitenkaan saa siellä nukuttua, koska mun pitää herätä niin aikasin. :) No, saahan sen varattua paikan päälläkin.[/QUOTE]

Ymmärrän pointtisi mutta mä en ole koskaan ajatellut että lentokentällä olisi kovin mukava notkua koko yötä. Vaikka ei kunnolla saisikaan nukuttua, valitsisin silti mukavan hotellihuoneen vaikka se maksaakin.
Tuolla logiikalla että sen rahan voisi käyttää johonkin kivempaankin ei kohta voi maksaa mistään mitään jos oikein alkaa nuukaileen.

En ole ollut Heathrown lentokentällä yötä, mutta parilla muulla lentokentällä olen ollut ja ehdottomasti sinun tapauksessasi yöpyisin siellä lentokentällä. Ensinnäkin kun tuo on paluumatkassa niin ehdit sitten kotona levätä ja vaikka menisit lentokenttähotelliin niin ei sielläkään kovin montaa tuntia ehtisi olla. Ei se mitään mukavaa ole tuntikausia odotella lentokentällä, mutta monesti lentokenttähotellit ovat todella kalliita ja tulee aika kallis tuntihinta hotellille. Kyllä rahaa keksii parempaankin.

Lentokentät ovat niin tarkoin vartioituja paikkoja, että melkeinpä turvallisempaa nukkua siellä kuin hotellissa. En minäkään ottaisi mitään hotellihuonetta, jos ei sinne hotelliin ole menossa kuin vasta illalla ja pitäisi herätä jo aamuyöstä, helpommalla pääsee kun menee suoraan kentälle ja ainakin minä saisin paremmin nukuttuakin.

Joo, kentällä olisin, ja usein olenkin.

Ainut kenttä missä on pikkasen vapisuttanut, on marokon casablanca ja pariisin orly. Kummassakin pari kertaa yötä joutunut jatkolentoa odotellessä olemaan. Mutta hengissä selvitty, ja aika usein niillä kentillä on tosiaan niitä muitakin, jotka yötä siellä viettää.

Yhteistyössä