MITEN te sen teette.. te jotka ylipainoisia ja silti nättejä ja naisellisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *itkevä*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

*itkevä*

Vieras
Kuten tuo alempana mekkoa kyselevä.

Minä kun tunkisin tuollaisen mekon päälleni niin... :(

Olin viikonloppuna juhlissa ja vaikka kuinka laittauduin niin näytin ihan hirveelle. En tosin pukeutunut niin naisellisesti kuin olisin voinut. Mutta jo pelkkä naama... :(

Hiuksetkin luulin laittaneeni nätisti mutta jossain vaiheessa iltaa katsoin että ne on ihan lintassa ja rasvasen näköiset. Maha roikkui kuin kuuden kilon perunasäkki ja pohkeet näytti turvonneille, kalpeille pölkyille.

Mä haluisin olla naisellinen.. ihana nainen. Nyt oon vaan ylipainoinen verkkarimamma. Olen ollut laihempikin mutta se ei muuta mitään.

Mä uskoisin, että se ulkoinen kauneus kumpuaa sisältäpäin. Kun on tyytyväinen itseensä ja "kantaa" itseään ylväästi (=itsetunto kohdillaan), niin muutkin katsovat sinua erilailla. Positiivinen asenne ja iloisuus saavat kenet tahansa näyttämään nätiltä. =)

Pitää olla myös oikeanlainen vaate. Tuo punainen mekko oli tosi nätti, mutta kantajansa päällä... noo, oranssi oli parempi. =)

Hyvät kengät, hyvät alusvaatteet ja hyvinhoidettu olemus.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Voih. Sut pitäisi saada Gokattua :D

Mitä se tarkoittaa? :O

Gok Wan on se brittiläinen stylisti, joka veti/vetää sitä Nätti Nakuna-ohjelmaa, musta se on niin ihana formaatti! Siinä ei ihmistä niinkään muuteta vaan autetaan toista näkemään omat parhaat puolensa, korostamaan niitä ja hyväksymään oma vartalonsa. Mäkin haluaisin Gokin käsittelyyn! :heart:

Mitens muuten.. Jos ylipainoinen (+20kg) tykkää käyttää korkokenkiä (siis esim. tälläisiä http://3.bp.blogspot.com/_fhwuLqJcVHQ/RpogZpOgmFI/AAAAAAAAAFY/0HhU5Yp39zs/s400/korkokeng%C3%A4t.JPG ), niin mitä te normaalipainoiset siitä ajattelette?
Siis jos kumminkin osaa kävellä niillä, eikä mene esim. harppomiseksi. :D
Itse meinaan tykkään käyttää mieluusti korkokenkiä, mutta aina välillä pakosta tulee mieleen mitä muut ajattelee. :D

Itseluottamuksesta kai se on kiinni. Mä ennen häpesin itteeni, mut pääsin töihin ja huomasin olevani samanarvoinen vaikka isompikokoinen olinkin ja miehiltä sai huomiota niin itsetuntokin nousi samalla.
Nyt tohdin jo pitää erilaisempia vaatteitakin ja kulkea hymy huulilla missä vain. Ja se hymy tarttuu, kohtele muita kuten haluat heidän kohtelevan sua. :)

Alusvaatteet vaikuttaa PALJON. Et tuleeko niitä muhkuroita ja perunapusseja. Hyvin leikatut, isommille tarkoitetut vaatteet (=yleensä leikkauksilla tehty paremmin istuviksi ) ja kasvoille sopiva tukkatyyli ni jo alkaa olokin tuntumaan paremmalta! :-)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitens muuten.. Jos ylipainoinen (+20kg) tykkää käyttää korkokenkiä (siis esim. tälläisiä http://3.bp.blogspot.com/_fhwuLqJcVHQ/RpogZpOgmFI/AAAAAAAAAFY/0HhU5Yp39zs/s400/korkokeng%C3%A4t.JPG ), niin mitä te normaalipainoiset siitä ajattelette?
Itse meinaan tykkään käyttää mieluusti korkokenkiä, mutta aina välillä pakosta tulee mieleen mitä muut ajattelee. :D

No eihän se ylipaino ole este korkokenkien käyttämiselle =)

Mä nyt en itse tunne olevani nätti saati naisellinen. Mutta viime lauantaina olin häissä, ensin tein kakkuja(virttyneissä kotivaatteissa, tukka pystyssä ja ilman meikkiä. Eli siis normaalissa kotiluukissani :D ), jonka jälkeen vaihdoin vaatteet, meikkasin ja aloin tarjoilla. Jo häissä yksi kommentoi että tein jossain välissä muodonmuutoksen.

Eilen vielä yksi vanhempi mies naureskeli ettei tosiaan ollut tuntenut mua häissä kun olen niin eri näköinen kotioloissa. Jep, ei mikään varsinainen kohteliaisuus, mutta siis ilmeisesti olin sitten nättinä niissä häissä.

Mulla oli vaatteet joissa tunsin oloni kotoisaksi, meikkiä oli sopivasti, hiukset mielestäni nätisti ja ennen kaikkea: mulla oli hyvä fiilis ja nauravainen naama koko illan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mitäs tuossa? Yhtä hyvältä näyttävät ylipainoisillakin! :)

Mä olen sellaset 15-20kg ylipainoinen.Aina olen kulkenut pää pystyssä ja ryhdikkäästi kiloni kantaen.Katson myös mitä päälleni laitan ja yritän pitää kiloista huolimatta itseni kunnossa ja siistinoloisena.Hiukset laitettuna, hyvin leikattuina.Ei liian tiukat vaatteet, mutta ei säkkiäkään.Olen myös saanut kehuja pukeutumisestani.Arvostakaa itse itseänne oli kiloja sitten mitä tahansa.Itsekin tässä elämäntapamuutosta olen tehnyt ja katson mitä suuhuni pistän.Liikuntaa pitäis vielä lisätä, niin alkais kiloja paremmin lähteä.Dieetteihin en usko.

Yhteistyössä